1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2022 11:06
până la 22.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 09:00
până la 26.08.2022 11:30
3
Licitaţie
29.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 180 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 aug 2022, 11:06 - 22 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 9:00 - 26 aug 2022, 11:30
Începutul licitației: 29 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de tinichigerie reparare și vopsire a elementelor/părților la unitățile de transport din gestiune IGP (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Lupan
Telefonul de contact
022868265
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2022, 10:58
Data ultimilor modificări
11 aug 2022, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
180 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
720 MDL
Achizitii.md ID
21061431
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
5 sept 2022 11:05 - 31 dec 2022 11:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de tinichigerie reparare și vopsire a elementelor/părților la unitățile de transport din gestiune IGP (repetat) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
11.08.22 11:06
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
11.08.22 11:06
caiet de sarcini- servicii de tinichigerie.docx
Documentele la ofertă
-
11.08.22 11:06
duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.08.22 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 363 184,87 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări