1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2022 16:53
până la 22.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 09:00
până la 26.08.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 960 695,41 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2022, 16:53 - 22 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 9:00 - 26 aug 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Lupan
Telefonul de contact
022868265
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2022, 16:53
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 16:46
Achizitii.md ID
21061413
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
10.08.22 16:53
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
10.08.22 16:53
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.08.22 16:53
formularul f5.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 16:46
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.08.22 16:46
Data:
11 aug 2022, 20:13
Subiectul întrebării:
Corectari caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua. în caietul de sarcini, pentru lucrările de învelitorii, la pozițiile 20 și 23 ați folosit simbolurile de resurse CE13A2 și CE13D2. Tinem să vă informăm că simbolurile de resurse folosite sunt incorecte. Simbolurile care trebuiau sa fie incluse corect sunt: RpCI34A pentru fiecare strat în parte(stratul inferior și stratul superior). Rugam să corectați caietul de sarci
Răspuns (12 aug 2022, 13:39):
Modificări in caietul de sarcini nu poate fi, documentația de deviz a fost verificata si corespunde cerințelor CP L. 01.01-2012
Data:
12 aug 2022, 09:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să atașați caietul de sarcini Desfășurat, pentru a înțelege corect cum a fost aplicte resursele din poziția Nr.2.
Răspuns (12 aug 2022, 13:40):
Modificări in cadrul poziție date nu sunt prevăzute. Se aplică integral cum este in baza normativă.
Data:
12 aug 2022, 15:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini!
Întrebare:
Stimată autoritate, vă menționăm că conform alin. 2, art.35, al Legii 131 din 03.07.2015 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată…”, la fel în conformitate cu art. 37 alin 1, care relatează “Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite” precum și alin. 2 și îndeosebi alin.9 al aseiași legi “Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici“, și în baza HG 638 din 26.08.2020 art. 24 “Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției” solicităm, prezentarea Caietului de sarcini desfășurat cu descrierea completă a resurselor aplicate.
Răspuns (12 aug 2022, 16:47):
A fost încărcat Formularul F5 desfășurat cu resursele aplicate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.