Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2022, 14:09 - 11 aug 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2022, 14:30 - 15 aug 2022, 14:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Autocolante rotunde cu logo „30 ani AGEPI” cu separare pe suport
Informația despre anulare
Motivul anulării
Urmare examinării, comparării și evaluării ofertelor prezentate s-a constatat că:
1) Oferta prezentată de operatorul economic ”SIMBOL SOLUTIONS” SRL nu corespunde cerințelor de calificare, reieșind din faptul că nu au fost prezentate toate documentele solicitate prin Anunțul de participare. Astfel, în pachetul de documente lipsește Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN. Specificațiile tehnice nu corespund: s-a solicitat hârtie autocolantă lucioasă sau mată, s-a prezentat peliculă autoadezivă orajet. Astfel, în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) și b) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI nu acceptă și respinge oferta ”SIMBOL SOLUTIONS” SRL
2) Oferta prezentată de operatorul economic ”MILISER” SRL nu corespunde cerințelor de calificare, deoarece Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN este expirat la 28.05.2022. Totodată, specificațiile tehnice corespund. Propunerea financiară se încadrează în valoarea planificată a achiziției (s-a planificat 1000 lei fără TVA; s-a prezentat oferta în valoare de 960,00 lei fără TVA). Astfel, în temeiul art. 17 alin. (5), art. 69 alin. (6) lit. a) și b) ale Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI nu acceptă și respinge oferta ”MILISER” SRL, deoarece nu a prezentat Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN, valabil la etapa derulării procedurii de achiziții publice.
3) Oferta prezentată de operatorul economic ”ORHIDCOLOR” SRL nu corespunde cerințelor de calificare, reieșind din faptul că nu au fost prezentate toate documentele solicitate prin Anunțul de participare. Din pachetul de documente lipsesc următoarele: Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de BPN; Certificatul de atribuire a contului bancar; Formularul ofertei (Formularul F 3.1). Astfel, în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) și b) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI nu acceptă și respinge oferta ”ORHIDCOLOR” SRL.
În această ordine de idei, ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. c) și d) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că toate ofertele depuse nu au întrunit condițiile de calificare prevăzute în documentația de atribuire, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică repetate privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Autocolante rotunde cu logo „30 ani AGEPI” cu separare pe suport, Cod CPV22120000-7 cu ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1660129607687 din 10.08.2022.
Data anulării
6 sept 2022, 9:38
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2022, 14:09
Data ultimilor modificări
6 sept 2022, 9:39
Achizitii.md ID
21061382
CPV
22120000-7 - Publicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.