1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2022 12:06
până la 29.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 14:00
până la 01.09.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 210 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2022, 12:06 - 29 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 14:00 - 1 sept 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

amb. în pachete de 0,01-0,02 kg
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Groza Svetlana
Telefonul de contact
025027009
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2022, 9:26
Data ultimilor modificări
8 aug 2022, 12:06
Valoarea estimată (fără TVA)
210 MDL
Achizitii.md ID
21061220
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Durata contractului
1 oct 2022 11:24 - 30 dec 2022 12:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Frunză de dafin CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
tenderNotice
-Anunt
8.08.22 12:06
duae prod alim.signed.pdf duae prod alim.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
8.08.22 12:06
ds la produse alimentare.signed.pdf ds la produse alimentare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Doc.standart
8.08.22 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 178,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Recunoaşte-l învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări