1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2022 14:51
până la 10.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2022 10:00
până la 23.08.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 395,64 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2022, 14:51 - 10 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2022, 10:00 - 23 aug 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații (Schimbarea ferestrelor și ușilor în Biblioteca Științifică, etajul 2, sala №3 a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 aug 2022, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
300 395,64 MDL
Achizitii.md ID
21061173
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Pușkin, 38
Durata contractului
12 sept 2022 03:00 - 11 nov 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații (Schimbarea ferestrelor și ușilor în Biblioteca Științifică, etajul 2, sala №3 a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți) CPV: 45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare USARB
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
5.08.22 14:51
ds_lucrari USARB ferestre
billOfQuantity
Documentatia Standard
5.08.22 14:51
duae USARB 2022
Specificaţie tehnică
DUAE
5.08.22 14:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fluxmester-V.A.

Preţul ofertei: 293 243,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta a fost numită castigatoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Mobiclass"

Preţul ofertei: 315 007,98 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru verificarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări