1
Perioada de actualizare
de la 03.08.2022 17:03
până la 15.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2022 10:00
până la 19.08.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 919 750 MDL
Perioada clarificărilor: 3 aug 2022, 17:03 - 15 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2022, 10:00 - 19 aug 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOTUL nr.3: ”Reparația capitală a trotuarului pietonal din str. Pușkin (de la intersecția cu str. Moscova pînă la intersecția cu str. Chișinău)”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 aug 2022, 16:47
Valoarea estimată (fără TVA)
4 919 750 MDL
Achizitii.md ID
21061058
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Balti, str.Pușkin
Durata contractului
29 aug 2022 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Executarea lucrărilor de reparație capitală a trotuarelor pietonale din mun.Bălți, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
3.08.22 17:03
Anunț de participare - Trotuare.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare
3.08.22 17:03
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE - word
3.08.22 17:03
Anunt de intentie - bap_nr_60_02.08.2022.semnat
Documentele la ofertă
anunt de intentie
3.08.22 17:03
documentatia_standard_lucrari.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard
3.08.22 17:03
CAIETE de SARCINI + forma nr.1
Documentele la ofertă
caiet de sarcini + lista cu cantitati
3.08.22 17:03
Rapoarte de verificare
Documentele la ofertă
rapoarte de verificare
3.08.22 17:03
CAIETE de SARCINI + forma nr.1.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
3.08.22 17:03
Forma nr.5.semnat
Documentele la ofertă
forma nr.5
3.08.22 17:03
Forma nr.5
Documentele la ofertă
forma nr.5
3.08.22 17:03
documentatia_standard_lucrari
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
3.08.22 17:03
M. SadoveanuVolumul 1
Documentele la ofertă
proiect
5.08.22 16:47
Volumul I - str. Alexandr Puskin (1)
Documentele la ofertă
proiect
5.08.22 16:47
Volumul I - Str. Chisinau, mun. Balti (1)
Documentele la ofertă
proiect
5.08.22 16:47
V. LupuVolumul 1
Documentele la ofertă
proiect
5.08.22 16:47
31 August 1989 Volumul I 111
Documentele la ofertă
proiect
5.08.22 16:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 892 942,06 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 4 835 022,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Tehnologica Construct

Preţul ofertei: 5 500 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 5 923 166,64 MDL
Statut: Anulat
Motivul: La etapa depunerii ofertelor, s-a constatat că, din motive legate de factorul uman, a fost anexat formularul nr.1 pentru etapa 1 și formularul nr.5 pentru etapa 1 și etapa 2. Astfel, lista cu cantități anexată de AC s-a dovedit a fi incompletă. Așa cum, doar doi OE din cei patru participanți la lot au sesizat cu întîrziere specialiștii AC și au primit formularul nr.1 etapa 2, iar această informație deja nu mai putea fi modificată (suplinită) pe platforma electronică, astfel OE fiind puși în condiții de inegalitate, lotul SE ANULEAZĂ în conformitate cu prevederile ce urmează: Articolul 71. Anularea procedurii de achiziție publică (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări