1
Perioada de actualizare
de la 03.08.2022 09:11
până la 13.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.08.2022 10:00
până la 22.08.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 aug 2022, 9:11 - 13 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 aug 2022, 10:00 - 22 aug 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

în pachete 1 kg, GOST 276-60, Orele 8-15 o data în lună
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghinguleak Diana
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
3 aug 2022, 9:05
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21061018
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
1 oct 2022 03:00 - 30 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupe de grîu Arnautca în pachete 1 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (8).docx
Documentele la ofertă
-
3.08.22 09:11
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
3.08.22 09:11
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
-
3.08.22 09:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 1 983,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cu cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 2 037 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări