1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2022 14:12
până la 12.08.2022 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2022 14:30
până la 22.08.2022 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 499 999,99 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2022, 14:12 - 12 aug 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2022, 14:30 - 22 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță corectivă, preventivă, adaptivă pentru adaptarea și dezvoltarea Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereanu Diana
Telefonul de contact
+373 268 809
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2022, 14:12
Data ultimilor modificări
4 aug 2022, 8:55
Achizitii.md ID
21060990
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
termenii_de _referință_siaas.docx
Criterii de evaluare
termeni
2.08.22 14:12
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt
2.08.22 14:12
termenii_de _referință_siaas.semnat.pdf termenii_de _referință_siaas.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
termeni de referinta
2.08.22 14:12
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
documentatie
2.08.22 14:12
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt
2.08.22 14:12
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae
2.08.22 14:12
termenii_de _referință_siaas_modificat.docx
Criterii de eligibilitate
termeni de referință modificați
4.08.22 08:55
termenii_de_referință_siaas_modificat.semnat.pdf termenii_de_referință_siaas_modificat.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
termeni de referință modificați
4.08.22 08:55
Data:
3 aug 2022, 13:14
Subiectul întrebării:
Scop Achizitie
Întrebare:
1. Termenii de referință Servicii de mentenanță Sistemul Informațional Automatizat -Asistența Socială-, la Capitolul VIII -Obiectul achiziției- specifică: 12. Obiectul achiziției constă în prestarea serviciilor de mentenanță aferent SIAAS (menționate mai sus), care includ: 1. Servici aferente mentenanței corective. 2. Servicii aferente mentenanței adaptive și de dezvoltare, și anume: - Dezvoltarea web serviciilor în SIAAS pentru interacțiunea cu Sistemele Informaționale de stat prin intermediul platformei de interoperabilitate (MConnect). Astfel, considerând că obiectul achiziției il reprezintă serviciile pe care părțile înțeleg să le realizeze, în contextul Serviciilor mentenanței adaptive și de dezvoltare obiectul se limitează EXCLUSIV la dezvoltarea funcționalităților de recepționare/expediere date prin intermediul platformei guvernamentale de interoperabilitate și integrarea altor servicii electronice guvernamentale precum MPass, MLog etc., pornind de la faptul că sintagma -SI ANUME- cert stabilește limitele de intervenție în cadrul serviciilor adaptive și de dezvoltare. Rugăm sa confirmati ca sa inteles corect, reiesind din cele publicate.
Răspuns (3 aug 2022, 13:33):
Bună ziua! 1. Dezvoltarea web serviciilor și integrarea în Platforma de Interoperabilitate pentru extragerea structurilor de date descrise în caietul de sarcini din alte sisteme informaționale deținute de către alte instituții publice. 2. Integrarea cu serviciile guvernamentale de platformă 3. Modificarea cererii de depunere a ajutorului social. 4. Modificarea mecanizmului de acordare a ajutorului sociale după noile criterii stabilite în cadrul normativ.
Data:
3 aug 2022, 13:15
Subiectul întrebării:
Scop Achizitie
Întrebare:
Termenii de referință Servicii de mentenanță Sistemul Informațional Automatizat -Asistența Socială-, la Capitolul VIII -Obiectul achiziției-, punctul 13 specifică -Serviciile de mentenanță vor fi asigurate de către Prestator în perioada a 12 luni din momentul semnării contractului-. Totodată, alte documente din pachetul de achiziție anunță ”Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2022”. Rugăm clarificări privind termenii solicitati de prestare a serviciilor.
Răspuns (4 aug 2022, 08:54):
Bună ziua! S-a produs o eroare tehnică, la procedură va fi încărcat „Termenii de refrință” modificați. Termenul de valabilitate a contractului va fi 31 decembrie 2022.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.