1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 11:32
până la 08.08.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2022 12:00
până la 26.08.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 490 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 11:32 - 8 aug 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2022, 12:00 - 26 aug 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.-la 1 Livezilor, str.-la 2Livezilor, str.Cișmelelor, str.-la 1 Cișmelelor, str.-la 2 Cișmelelor din or Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2022, 11:23
Data ultimilor modificări
3 aug 2022, 8:55
Valoarea estimată (fără TVA)
490 000 MDL
Achizitii.md ID
21060849
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
1 sept 2022 11:32 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparație a unui sector de drum din str.Fățărilor Etapa II or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart sem.2.pdf documentatia standart sem.2.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
29.07.22 11:32
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
29.07.22 11:32
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
29.07.22 11:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 411 475,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oFERTA COINCIDE CU CERINTELE ac
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări