Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 867 600 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2022, 19:57 - 7 aug 2022, 14:32
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2022, 14:32 - 16 aug 2022, 19:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Constructia terenului de minifotbal cu acoperire artificiala r. Causeni, com. Baimaclia
Informația despre anulare
Motivul anulării
Termenul de valabiliate a contractului este indicat incorect.
Data anulării
5 aug 2022, 14:36
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cojocaru
Telefonul de contact
78207250
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 19:57
Data ultimilor modificări
5 aug 2022, 14:37
Achizitii.md ID
21060829
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
29 iul 2022, 14:29
Subiectul întrebării:
Finantarea
Întrebare:
Buna ziua! Finantare pentru proiectul dat este? Daca da din ce surse. multumesc
Răspuns (1 aug 2022, 10:06):
Sursele sunt finantate din Fondul national pentru dezvoltare regionala si locala pentru perioada 2022-2023 aprobat prin Hotarirea de Guvern nr.536 din 22.07.22
Data:
31 iul 2022, 12:15
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! referitor la covorul artificial..sa intelegem covorul este din partea beneficiarului
Răspuns (1 aug 2022, 15:03):
Conform pozitie 10 din lista lucrarilor solicitate in caietul de sarcini sunt incluse 647 m2 de acoperirii din gazon pentru terenul de fotbal.
Data:
1 aug 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Citi bani sunt alocati din FNDRL pentru proiectul dat? Specific intrebarea Alocati nu Aprobati?
Răspuns (1 aug 2022, 17:03):
Dupa desemnarea cistigatorului in urma procedurii COP se va semna contractul cu FNDRL . Alocatiile vor fi alocate conform volumurilor de lucrari executate . Multumim.
Data:
1 aug 2022, 11:42
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Conform Legii nr.131/2015 privind achizitile publice la art.74 dispune ca: Contractul de achizitii publice se incheie conform procedurilor de achizitie publica prevazute de prezenta lege, pentru inreaga suma atribuita unei achizitii pe an, in temeiul planului de achizitie si in limita alocatiilor aprobate
Răspuns (1 aug 2022, 15:13):
Contractul de achizitii publice se va incheea pentru intreaga suma, pe perioada unui an calendaristic ,adica pina la finele anului de gestiune , in temeiul planului de achizitii actualizat si surselor financiare aprobate.
Data:
1 aug 2022, 11:46
Subiectul întrebării:
Finantarea
Întrebare:
Aprobare este de la FNDRL, dar citi bani au fost Alocati si daca autoritatea contractata dispunde de documente confirmative ca la momentul petrecerii achizitiei dispune de mijloace financiare?
Răspuns (1 aug 2022, 15:54):
La momentul lansarii procedurii de achizitii publice Primaria dipune de documente confirmative si bazindu-se pe : - HG nr.536 din 22.07.22 - scrisoarea nr.02-22/56 din 26.07.22 a Munisterului Infrastructurii si Dezvoltarii Regionala - decizia consiliului local . -planul de achiztii actualizat. Dupa petrecerea procedurii COP se va semna contractul cu FNDRL
Data:
1 aug 2022, 19:04
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
La momentul petrecerii procedurii sa intelegem ca finantare pentru obiectul dat Primaria nu are? FNDRL pentru proiectul dat Bani nu a Alocat? Aprobat proiectul pentru finantare e una si Alocat mijloace financiare e cu totul alt ceva.
Data:
1 aug 2022, 19:05
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Cum autoritatea contractata organizeaza licitatie pe cind nu are mijloace financiare pentru realizarea proiectului dat?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.