1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2022 17:08
până la 09.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2022 14:00
până la 18.08.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 107 830 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2022, 17:08 - 9 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2022, 14:00 - 18 aug 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea sediului din bd. Dacia nr. 37/1, destinat Centrului Municipal de Tineret, sectorul Botanica, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 17:04
Data ultimilor modificări
29 iul 2022, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
4 107 830 MDL
Achizitii.md ID
21060821
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Durata contractului
22 aug 2022 17:08 - 30 dec 2022 17:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea sediului din bd. Dacia nr. 37/1, destinat Centrului Municipal de Tineret, sectorul Botanica, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
28.07.22 17:08
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.07.22 17:08
caiet de sarcini semnat.pdf caiet de sarcini semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
28.07.22 17:08
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
28.07.22 17:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 3 576 856,54 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TOTALSTROY COM S.R.L

Preţul ofertei: 3 819 949,83 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 3 981 609,02 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări