1
Perioada de actualizare
de la 27.07.2022 16:50
până la 07.08.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2022 13:00
până la 18.08.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 238 562 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iul 2022, 16:50 - 7 aug 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2022, 13:00 - 18 aug 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
27 iul 2022, 16:43
Data ultimilor modificări
27 iul 2022, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
238 562 MDL
Achizitii.md ID
21060726
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
20 aug 2022 16:48 - 31 dec 2022 16:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Lucrări de reparții la IMSP AMT Centru bloc CCD - Cabinete de priceduri si bare de inox CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
27.07.22 16:50
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
27.07.22 16:50
duae (3).doc
Documentele la ofertă
-
27.07.22 16:50
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 232 710,59 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 240 609,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări