Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21060665
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 317 402,78 MDL
Perioada clarificărilor:
27 iul 2022, 10:37 - 9 aug 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 aug 2022, 13:00 - 26 aug 2022, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Amenajarea/renovarea aleii pietonale (partea impară) a străzii Hristo Botev, sectorul Botanica, mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
Au fost stabilite mai multe deficiențe tehnice și omisiuni în procesul inițierii procedurii, ceea ce necesită efectuarea unor modificări în pachetul de documente.
Data anulării
30 aug 2022, 10:52
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 iul 2022, 10:37
Data ultimilor modificări
30 aug 2022, 10:53
Achizitii.md ID
21060665
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
27 iul 2022, 14:10
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
p.17 Coborim numai capacele si montam ,capacile din fonta sau schimbam si toate inelele din beton cum spune norma AcE11B1
Răspuns (27 iul 2022, 15:58):
Bună ziua! Lucrările menționate vor fi executate conform normei AcE11B1.
Data:
1 aug 2022, 09:15
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (1 aug 2022, 09:17):
Bună ziua! Garanția pentru ofertă se prezintă conform anexei nr. 9 al documentației standard - scrisoare de garanție bancară (emisă de o bancă comercială) Varianta scanată de pe original și semnată electronic de către ofertant. La solicitarea beneficiarului se prezintă în original la sediu autorității contractante.
Data:
5 aug 2022, 10:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini, poz. 28 Panou informativ confectionat conform proiectului, inclusiv rnontarea
Întrebare:
Va rugam sa anexati proiectul
Răspuns (5 aug 2022, 15:16):
Bună ziua! Cu proiectul puteți face cunoștința în sediul Preturii, la adresa str. Teilor, nr. 10. Relații la nr. de telefon 022767575.
Data:
9 aug 2022, 10:08
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini, poz. 1 Decaparea mecanizata a imbracamintei din beton asfaltic, 2957 m2
Întrebare:
Reesind din supravata amenajata cu pavaj de 2988m2 - volumul de beton asfaltic decapat trbuie sa fie 2957x0.1=295m3?
Răspuns (9 aug 2022, 12:41):
Oferta urmează a fi pregătită în conformitate cu caietul de sarcini. În caz de necesitate modificările vor fi operate pe parcurs.
Data:
9 aug 2022, 10:20
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini poz. 8 Transportarea pamintului cu autobasculanta de 10 t la distanta de 10 km (deseuri rezultate din demolare) -765tn
Întrebare:
Conform INSTRUCŢIUNI PRIVIND FOLOSIREA INDICATORULUI DE NORME DE DEVIZ PENTRU LUCRĂRI DE DRUMURI D – 1981, greutatea specifica a betonului asfaltic este 2.4t/m3 , prin urmare volumul de lucrari la pozitia data trebuie sa fie 425m3x 2.4=1020tn ?
Răspuns (9 aug 2022, 12:42):
Oferta urmează a fi pregătită în conformitate cu caietul de sarcini. În caz de necesitate modificările vor fi operate pe parcurs.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK