1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2022 09:45
până la 05.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2022 10:00
până la 15.08.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 73 500 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2022, 9:45 - 5 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2022, 10:00 - 15 aug 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1 bucată = 1 pereche
Pentru bărbați - pantofi negri din piele naturală, cu talpa din cauciuc poros, rezistent la uzură;

Pentru femei - pantofi negri cu toc maxim 5 cm, din piele naturală, cu talpă de toval, în set cu elastic profilactic;

Descrierea este prezentată în Hotărârea Guverului Nr. 600 din 27.06.2018
Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Termen de garanţie la exploatare în condiţii normale - minim 1 lună (operatorul economic, desemnat câștigător, va prezenta certificat de garanţie).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Fulea
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2022, 9:08
Data ultimilor modificări
29 iul 2022, 16:13
Valoarea estimată (fără TVA)
73 500 MDL
Achizitii.md ID
21060572
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
29 aug 2022 09:36 - 31 dec 2022 09:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pantofi din piele naturală pentru bărbați și femei (1 bucată = 1 pereche)) CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 98.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.07.22 09:45
declaratie confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
26.07.22 09:45
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:13
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul Cucului

Preţul ofertei: 60 662 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări