Achiziţie publică
21060453
Lotul 1. Eficientizarea activităţii profesionale
1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2022 15:54
până la 29.07.2022 14:48
până la 29.07.2022 14:48
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2022 14:48
până la 02.08.2022 14:48
până la 02.08.2022 14:48
3
Licitaţie
03.08.2022 12:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
67 200 MDL
Perioada clarificărilor:
22 iul 2022, 15:54 - 29 iul 2022, 14:48
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iul 2022, 14:48 - 2 aug 2022, 14:48
Începutul licitației:
3 aug 2022, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activităţii profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
- Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
- Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Prestarea serviciilor publice:
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor:
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză.
- Procesarea informațiilor
- Întocmire a rapoartelor
- întocmire a notelor informative
- Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor.
Gestionarea timpului la locul de muncă:
- Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă
- Metode și tehnici de gestionare a timpului
- Mobilizarea în condiții de efort maxim
- Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
122 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Eficientizarea activităţii profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
- Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
- Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Prestarea serviciilor publice:
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor:
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză.
- Procesarea informațiilor
- Întocmire a rapoartelor
- întocmire a notelor informative
- Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor.
Gestionarea timpului la locul de muncă:
- Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă
- Metode și tehnici de gestionare a timpului
- Mobilizarea în condiții de efort maxim
- Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
122 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 iul 2022, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
67 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
672 MDL
Achizitii.md ID
21060453
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
22 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Academia de Administrare Publica
Preţul ofertei:
64 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
19.08.22 17:15
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuirenr39,1instruireapersonaluluisemestruii2022csemnatsemnat.pdf
ID: 99aa5f2e-de37-4753-987d-580361a1bc46
Anunț de atribuire
19.08.22 17:15
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:26
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:20
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:26
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:20
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:27
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: bab964c3-8e1e-4218-b25a-9fed690965e0
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:23
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de depunere
Data încărcării:
2.08.22 14:23
Data deschiderii:
3.08.22 12:51
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
info_formatori.docx
ID: 2ccee588-ee34-47cc-a2ae-e0e070e2dabb
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:24
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:24
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
cert_ man calit-castrasan.pdf
cert_ man calit-castrasan.pdf
ID: 5787c0b9-88ed-448b-9468-8618219ee5d5
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
cv_m.sleahtitchi.doc.docx
ID: 5be205ee-6dfb-4f77-9926-1f51a02f454c
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
ID: 6358f365-e739-49cb-9487-7d47eb8b3658
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 6b0f18f8-7da2-439a-87df-6f8e145ee589
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:21
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:24
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 7e971271-5391-48c9-8781-a4d2a558ae62
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
cv l. andrievschi.doc
ID: da38a8b8-016a-42b1-9810-9bbcd47b2860
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:24
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Documente de calificare
Data încărcării:
2.08.22 14:25
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
specificația de preț 1.semnat.pdf
specificația de preț 1.semnat.pdf
ID: f65a43bd-197d-4bbc-a8cf-98d3fcfce237
Propunere financiară
Data încărcării:
2.08.22 14:21
Data deschiderii:
3.08.22 13:27
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK