1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2022 16:30
până la 20.07.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2022 12:00
până la 25.07.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 26.07.2022 15:00
până la 26.07.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2022, 16:30 - 20 iul 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2022, 12:00 - 25 iul 2022, 12:00
Începutul licitației: 26 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Robu
Telefonul de contact
022253747
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2022, 16:11
Data ultimilor modificări
18 iul 2022, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Achizitii.md ID
21060217
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Durata contractului
27 iul 2022 16:25 - 31 dec 2022 16:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01) CPV: 71242000-6 - Pregătire de proiecte şi proiectare, estimare a costurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30
Documentele lotului
Anunț de participare.pdf
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MarodesSolutions

Preţul ofertei: 38 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu decizia nr. 01 din 27.07.2022 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea “Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor”, grupul de lucru pentru achiziţii publice evaluând ofertele depuse prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1658149991611 din 18.07.2022, a decis: - Oferta depusă de către “Marodes Solutions” SRL, în valoare de 38 000,00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare și a devenit oferta câştigătoare; - Oferta depusă de către “ Maistcons Grup” SRL, în valoare de 46 000,00 lei (fără TVA), este considerată inacceptabilă, deoarece valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește bugetul autorității contractante, stabilit și documentat înainte de inițierea procedurii de achiziție publică. În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii “Marodes Solutions” SRL, la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 46 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări