Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21059870
1
Perioada de actualizare
de la
21.07.2022 14:24
până la 31.07.2022 11:00
până la 31.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.07.2022 11:00
până la 10.08.2022 11:00
până la 10.08.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 272 978 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iul 2022, 14:24 - 31 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 iul 2022, 11:00 - 10 aug 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de protecție împotriva dezastrelor provocate de inundațiile ale pârâurilor s.Gotesti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2022, 14:24
Data ultimilor modificări
22 iul 2022, 21:58
Achizitii.md ID
21059870
MTender ID
CPV
45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
forma 5 caiet de sarcini.signed.pdf
forma 5 caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.07.22 14:24
desen si proiect.signed.signed.pdf
desen si proiect.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.07.22 14:24
doc licitație ro (modif).signed.pdf
doc licitație ro (modif).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.07.22 14:24
doc licitație en (modif).signed.pdf
doc licitație en (modif).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.07.22 14:24
Data:
22 iul 2022, 21:58
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna, ce modificari s-au facut in comparatie cu licitatia precedenta care a fost publicata si aminata ieri odata ce a trecut in depunerea ofertelor?
Răspuns (26 iul 2022, 12:51):
S-au făcut modificări la (doc licitație ro) punctul 12. INFORMATIA/DOCUMENTELE FURNIZATE DE OFERTANT și (doc licitație en) punctul 12. INFORMATIA/DOCUMENTELE FURNIZATE DE OFERTANT
Data:
24 iul 2022, 21:27
Subiectul întrebării:
Documentatia standard
Întrebare:
Buna ziua. Cum explicati ca documentatia pentru licitatia data este conform Ordinului nr.69 din 7 mai 2021, si anume DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari. Documentatia anexata este diferita de DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari aprobata, se cer nu stiu ce calcule pentru fiecare utilaj in parte, manopera etc. Pretul ofertei se alcatuieste in WinCmeta, si nu putem da preturi aparte pentru om/ore lucrate. Rugam insistent sa modificati documentatia dupa cum prevede legislatia R.Moldova.
Răspuns (26 iul 2022, 12:52):
Buna ziua.Documentatia anexata este diferita de DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari aprobata deoarece proiectul este finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu regulile Programului Operational Comun Romania-Republica Moldova 2014-2020 conform Contractul de Grant nr.2SOFT/4.2/178, DOCUMENTATIA STANDARD respectă standardele europene. Licitația a fost publicată pe platformă M.Tender pentru participarea tuturor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK