1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2022 10:57
până la 17.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2022 10:00
până la 20.07.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 159 960 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2022, 10:57 - 17 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2022, 10:00 - 20 iul 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparație capitală la Azilul de Bătrîni Tănătari s.Tănătari r.Căușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4324, MOLDOVA, Căuşeni, s.Tănătari, str.Ion Soltiz
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana orghian
Telefonul de contact
068856285
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2022, 9:41
Data ultimilor modificări
12 iul 2022, 10:57
Valoarea estimată (fără TVA)
159 960 MDL
Achizitii.md ID
21059838
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4324, MOLDOVA, Căuşeni, s.Tănătari, str.Ion Soltiz
Durata contractului
22 iul 2022 10:27 - 30 dec 2022 10:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparație capitală la Azilul de Bătrîni Tănătari s.Tănătari r.Căușeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (3).docx
Documentele la ofertă
ds_lucrari (3).docx
12.07.22 10:57
duae_ro_0 (2).docx
Documentele la ofertă
-duae_ro_0 (2).doc
12.07.22 10:57
anunt_de_participare_lucrari_ (1).semnat.pdf anunt_de_participare_lucrari_ (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare_lucrari_ (1).semnat.pdf
12.07.22 10:57
formularul nr.1.pdf formularul nr.1.pdf
Documentele la ofertă
formularul nr.1.pdf
12.07.22 10:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 158 887 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă corespunde cerințelor menționate în anunțul de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări