1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2022 11:36
până la 15.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2022 11:00
până la 18.07.2022 11:30
3
Licitaţie
de la 19.07.2022 09:00
până la 19.07.2022 15:47
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 684 744 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2022, 11:36 - 15 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2022, 11:00 - 18 iul 2022, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea Produselor alimentare pentru grădinițele de copii ,,Andrieș,, și ,,Guguță,, din or. Telenești

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2022, 11:36
Data ultimilor modificări
13 iul 2022, 17:09
Achizitii.md ID
21059726
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
2 Chefir 2.5% -500gr
Buget: 10500.0 MDL
Activ
14 Fileu de curcan
Buget: 29750.0 MDL
Activ
15 Carne de iepure
Buget: 25500.0 MDL
Activ
60Crupe CousCous 1kg
Buget: 4038.0 MDL
Activ
67 Ouă de găină
Buget: 10420.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de evaluare
ds_bunuri_servicii_omf_
10.07.22 11:36
duae_ro_0 2022 produse alimentare (5).doc
Documentele la ofertă
duae
10.07.22 11:43
Data:
13 iul 2022, 17:09
Subiectul întrebării:
Garantie
Întrebare:
Indicati va rog con bancar pentru transfer garantire pentru oferta
Răspuns (14 iul 2022, 09:59):
Rechizite bancare : Primăria or. Telenești Or. Telenești str.31 August 8 Ministerul Finanțelor Trezoreria de Stat TREZMD2X c/b.226641 c/f :1007601002072 Cod IBAN: MD40TRPCDA518410A00801AA
Data:
14 iul 2022, 20:51
Subiectul întrebării:
Metoda și condițiile de plată este nu legal
Întrebare:
Prin transfer, în termen de 90 zile după prezentarea facturii. Conf. LEGE 218 din 03.12.2015 termen de plata este 30 zile. Amendă conform LEGE 218 din 03.12.2015: . La articolul 273, punctul 5) va avea următorul conținut: „5) încălcarea termenelor de plată pentru achitarea facturilor la procurarea produselor agroalimentare ușor perisabile se sancționează, comerciantul, cu amendă de la 50 la 100 de unități convenționale în cazul persoanei fizice, cu amendă de la 200 la 400 de unități convenționale în cazul persoanei juridice.”
Răspuns (14 iul 2022, 22:48):
Autoritatea contractantă se conformează legislației în vigoare,deacea termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în contract și anume conform art. 21.1(prim) alin 5,6,7. Relațiile contractuale dintre furnizor și comerciant al LEGEI Nr. 231 din 23-09-2010 cu privire la comerţul interior* (5) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în contract prin negocieri și nu poate fi mai mare de 45 de zile calendaristice de la data livrării produselor de către furnizor, cu excepțiile prevăzute la alin. (6) și (7). (6) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate a căror dată-limită de consum/dată a durabilității minimale este de până la 7 zile constituie 7 zile calendaristice din momentul recepționării produselor de către comerciant. (7) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate a căror dată-limită de consum/dată a durabilității minimale este între 7 și 30 de zile inclusiv constituie 30 de zile calendaristice din momentul recepționării produselor de către comerciant.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.