1
Perioada de actualizare
de la 06.07.2022 17:45
până la 16.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2022 11:00
până la 27.07.2022 11:00
3
Licitaţie
28.07.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 287 100 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iul 2022, 17:45 - 16 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2022, 11:00 - 27 iul 2022, 11:00
Începutul licitației: 28 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

CAMERA FRIGORIFICĂ LA
TEMPERATURA JOASĂ MINUS 30°C
Destinația: pentru stocarea de componente sanguine în formă congelată.
I. Cerințe tehnice:
A) Camera frigorifică va fi amplasată în incinta unei încăperi din clădirea centrului cu suprafața de 40,6 m² (5,47x7,45)m
B) Camera va avea dimensiunile 7300x2150x2830(h)
C) Pereti și tavanul:
- din panouri sandvish,
- din materiale special destinate utilizării în scopuri medicale cu grosimea nu mai mică de 150 mm.
D) Podeaua:
- din panouri sandvish
- din materiale special destinate utilizarii in scopuri medicale cu grosimea nu mai mică de 150 mm.
- tabla aluminiu riflat.
E) Ușa:
- destinată pentru T° minus 30°C
- camera trebuie să fie dotată cu 12 uși, fiecare cu cheie, montate pe peretele frontal a camerei în două rînduri pe înălțime
- dimensiunile deschisurilor nete de ușă 900 x1200 (lxh) (mm), grosime nu mai mică de 100mm
- rezistenta eléctrica degivrare toc ușă
F) Accesorii pentru instalare si fixare Cameră Frigorifică și dotări.
- pregătirea spațiului oferit pentru amplasarea camerei frigorifice;
- pregătirea, asigurarea și montarea unei carcase pentru amplasarea instalației frigorifice pe peretele exterior a clădirii;
- pregătirea, asigurarea și montarea unui acoperiș de asupra instalației pentru protejarea echipamentului de ploi, ninsori ș.a.
- asigurarea conectării drenajului de la consumatorul de frig la rețeaua de canalizare din subsolul edificiului;
- asigurarea și instalarea sigură a 6 (șase) rafturi din inox cu dimensiunile 1800mmx900 mmx 2100mm(h) și 14 ghidaje pe înălțime.
- asigurarea dotării camerei cu 504 lăzi din material de plastic, rezistent la temperatura de minus 30°C, dimensiuni ladă 600mmx400mm135mm(h), care vor fi amplasate pe rafturile de inox, destinate pentru păstrarea unităților de plazmă congelată.
F) Electricitate:
- asigurat iluminat interior (5 iluminatoare destinate pentru lucru la temperaturi joase de minus 30 °C)
- asigurat cablu pentru conectarea instalațiilor la rețeaua electrică din panoul electric a centrului, inclusiv și conectarea cablului la panou.
G) Instalatie frigorifică:
1. Două (2) bucăți identice după putere care vor funcționa separat
2. Agregat frigorific
- montaj pe peretele exterior
- instalație frigorifică cu capacitatea de a răci și menține temperatura în camera frigorifică de minus 30 °C
- domeniul de lucru minus 25°C minus 30 °C
- agent frigorific ecologic, aprobat de CE
3. Monitorizare temperatura
- dispozitiv monitorizare regim de temperatura și programare funcționare instalație;
- tablou electric;
- prezența schemelor de conexiune a panoului electric –obligatoriu;
- Panoul electric va fi destinat pentru ambele instalații și să fie programat în așa mod, ca situația de disfuncționalittae a unei instalații să permită automat includerea în lucru a celei de-a doua instalație.
H) Alte cerințe obligatorii
- Anul de producere 2021-2022
- Livrarea și instalarea în decurs de 60 zile de la semnarea contractului.
II. Certificări și declarații:
1.Confirmarea privind prezentarea la livrare a documentelor tehnice pentru camera frigorifică;
2. Confirmarea privind punerea în funcțiune, testarea parametrilor tehnici și instruirea personalului medical și tehnic-ingineresc de către operatorul economic câștigîtor în termen de 5 zile din data finalizării instalării;
3. Confirmarea privind oferirea gratuită a Procedurilor standard de operare în activitatea camerei și instruirea în baza acestora corespunzătoare a personalului implicat în operarea camerei, asigurat de operatorul economic câștigător, pe parcursul a 5 zile lucrătoare din momentul punerii în funcțiune a camerei;
4. Confirmarea privind asigurarea gratuită a funcționalității, mentenanței, reparației camerei pe toată perioada de garanție;
5. Confirmarea a unei perioade de garanție nu mai mică de 36 luni din data instalării și punerii în funcțiune;
6. Declarația privind reacționarea la comunicarea telefonică a reprezentantului Centrului Național de Transfuzie a Sângelui în o perioada de până la 8 ore sau mai puțin la locul beneficiarului, în cazul apariției neconformităților în activitatea camerei și/sau defecțiunilor tehnice la camera livrată, pe toată perioada de garanție (36 luni din data instalării și punerii în funcțiune);
7. Acord privind asigurarea gratuită a funcționalității, mentenanței, reparației camerei pe toată perioada de garanție a camerei livrată în corespundere cu prevederile contractului de achiziție nr.__ din____ (anexa nr. 27 documentația standard).
Atenție: Autoritatea contractantă va oferi accesul pentrui Operatorii economici de a face cunoștuință cu locul de dislocare a camerei frigorifice până la data limită de depunere a ofertei.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2022, 17:27
Data ultimilor modificări
6 iul 2022, 17:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 287 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 871 MDL
Achizitii.md ID
21059569
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
10 aug 2022 17:34 - 31 dec 2022 17:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cameră frigorifică cu temperatura joasă - minus - 30 ° C pentru păstrarea plasmei sanguine congelate CPV: 42500000-1 - Echipamente de răcire şi de ventilare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3 s documentația standard.semnat.pdf 3 s documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard pdf
6.07.22 17:45
3 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard W
6.07.22 17:45
2 duae disp.doc
Documentele la ofertă
-DUAE W
6.07.22 17:45
2 s duae disp.semnat.pdf 2 s duae disp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE pdf
6.07.22 17:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 1 287 100 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări