1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2022 11:57
până la 11.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2022 11:00
până la 18.07.2022 11:00
3
Licitaţie
19.07.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 179 714,84 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2022, 11:57 - 11 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2022, 11:00 - 18 iul 2022, 11:00
Începutul licitației: 19 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Asistență administrativă a proiectului „Clean technology innovation programme for SMEs and start-ups in the Republic of Moldova (GCIP Moldova)”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mircea Migherea
Telefonul de contact
022499444 ext.6
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2022, 11:49
Data ultimilor modificări
5 iul 2022, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
179 714,84 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 797,15 MDL
Achizitii.md ID
21059478
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Durata contractului
25 iul 2022 11:54 - 30 dec 2022 11:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Asistență administrativă a proiectului „Clean technology innovation programme for SMEs and start-ups in the Republic of Moldova (GCIP Moldova)” CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanţă în eficienţă energetică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:57
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:57
duae.doc
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:57
documentia standard bunuri_servicii cop.docx
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Natalia Ochinca

Preţul ofertei: 179 714,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A intrunit cerintele de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări