Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.07.2022 11:17
până la 11.07.2022 10:00
până la 11.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.07.2022 10:00
până la 20.07.2022 10:00
până la 20.07.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 055 408,33 MDL
Perioada clarificărilor:
5 iul 2022, 11:17 - 11 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 iul 2022, 10:00 - 20 iul 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația drumurilor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2022, 11:17
Data ultimilor modificări
8 iul 2022, 16:50
Achizitii.md ID
21059465
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația drumurilor cu piatră spartă în sat. Gotești, rl. Cantemir
Buget: 1055408.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini gotesti (3).signed.pdf
caiet de sarcini gotesti (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:17
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
Istoricul documentului
-
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
ID: 835eed15-b8ce-4de0-9c39-cff529b37995
Documentele la ofertă
-
anunț_de_participare_gotești (1).signed.pdf
anunț_de_participare_gotești (1).signed.pdf
ID: 835eed15-b8ce-4de0-9c39-cff529b37995
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
8.07.22 16:50
Data:
5 iul 2022, 14:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Документы перечисленные в пункте 34 документа "Caiet de sarcini" являются обязательными для предоставления офертантом на момент подачи предложения на платформе SIA "RSAP" или нет?
Răspuns (6 iul 2022, 13:59):
Bună ziua!
În caietul de sarcini este expres stipulat:
33.Documentele obligatorii la depunerea ofertelor
1)Cerere de participare (anexa nr.1);
2) Declaraţie privind valabilitatea ofertei (anexa nr.2);
3) Devizele de cheltuieli
4) Garanția pentru ofertă (anexa 9)
5) DUAE;
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de solicitare, în caz de necesitate, a clarificărilor cu anexarea documentelor doveditoare privind corespunderea cerințelor tehnice și financiare.
La dorința operatorului acesta poate anexa toate actele solicitate inclusiv cele de la punctul 34 din start pe platformă.
2. Disponibilitatea banilor pentru executarea contractului trebuie să fie de 800 mii lei. Autoritatea contactantă a omis indicarea acesteea în caiectul de sarci pentru ce ne cerem scuze.
3. Cifra medie anuală de afaceri 3 mil.lei pentru 3 ani, la fel s-a omis indicarea.
Data:
8 iul 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Anunt de Participare si Caiet de Sarcini
Întrebare:
Уточните пожалуйста, обязательно ли к предоставлению офертантом всех документов на момент подачи предложения на платформе SIA RSAP из "Anunt de Participare" после изменения?
Răspuns (8 iul 2022, 17:13):
Atenție tuturor ofertanților!!!! La momentul depunerii unei propuneri pe platforma SIA RSAP, ofertantul trebuie să furnizeze toate documentele enumerate la paragraful 13 din Anunțul de participare (modificat), în conformitate cu art.17 din Legea Achizițiilor Publice a Republicii Moldova.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK