Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 945 838 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2022, 17:18 - 14 iul 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2022, 17:00 - 25 iul 2022, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Demontarea elementelor de acoperis - Demontarea balustradelor, grilelor, parapetilor si imprejmuirilor metalice etc

Demontarea elementelor de acoperis - membrane bituminoase in unul sau doua straturi (4-6 staturi)

Desfacerea materialelor izolante sau a protectiilor : granuloase (zgura, granuluit sau similare)
Manipularea materialelor si elementelor prefabricate, cu macaraua pe pneuri, amplasata in pozitie fixa, greutatea materialelor fiind de 0-0,5 t;
Incarcarea materialelor din grupa A - grele si marunte prin aruncare
Montarea elementelor scheletului din grinzi (bare) cu tratament antiseptic
Montarea capriorilor cu tratament antiseptic
Conform caietului de sarcini proiect F.1


Informația despre anulare
Motivul anulării
Eurogalex Prim” SRL
SC ”Foremcons” SRL

Prin prezenta, grupul de lucru pe achiziţii al IPLT „Nicolae Iorga”, în urma reevaluării L.P. nr. MD-1656943917950 din 25.07.2022, privind achiziţia „Reconstruirea acoperisului (din tip plat în tip sarpanta) al blocului de studii al IPLT ''Nicolae Iorga'' Vă comunică :
SC ”Foremcons” SRL - oferta depusă, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparată din cauza modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice, în măsura în care, autoritatea contractantă nu a stabilit limitele minime sau maxime pentru perioada de garanție a lucrărilor executate, iar potrivit decizie ANSC nr. 03D-550-22 din data 05.09.2022, acest fapt contravine prevederilor art. 26 alin. (15)-(17) din Legea nr.131/2015, conform cărora: „(15) Autoritatea contractantă nu are dreptul de a utiliza factori de evaluare care să conducă la o libertate de apreciere nelimitată.”
Mai mult ca atât, în sensul alin. (15), factorii de evaluare utilizaţi de autoritatea contractantă trebuie să asigure o concurenţă reală între operatorii economici şi să fie însoţiţi de prevederi care să permită verificarea efectivă a informaţiilor furnizate de către ofertanţi în scopul aplicării factorilor de evaluare.
”Eurogalex Prim” SRL - oferta depusă este neadecvată și neconformă, ofertantul propunînd perioada de garanție de „150 ani”, însă, autoritatea contractantă atestă caracterul declarativ al argumentării respectării perioadei de garanție pentru lucrările executate, iar obiectul achiziției, care cuprinde inclusiv și materialele utilizate, la caz, ar avea un termen de garanție mult mai inferior perioadei de garanție declarate de ofertantul desemnat câștigător în oferta sa, iar acceptarea corectării elementului respectiv, ar contravine prevederilor legale, în contextul în care, perioada de garanție este un element esențial al ofertei.
Totodată, în acest context se învederează prevederile art. 1029 alin. (4) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, care stabilește că oferta trebuie să fie fermă, univocă, serioasă şi completă, or derularea unei proceduri de achiziție publică nu reprezintă un schimb formal de documente menit să conducă la semnarea de contracte, iar depunerea unei oferte reprezintă un angajament ferm din partea operatorilor economici.
Din cele menționate mai sus procedura de achiziții publice prin L.P. nr. MD-1656943917950 din 25.07.2022 se anulează în conformitate cu prevederile Legii nr.131/15 privind achizițiile publice art.71 alin.1, lit. (d și g) ” deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparată din cauza modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice și există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7”.
Data anulării
19 sept 2022, 13:47
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aida Gonta
Telefonul de contact
069446137
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2022, 17:18
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 13:48
Achizitii.md ID
21059444
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
5 iul 2022, 12:17
Subiectul întrebării:
Documente de calificare.
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să publicati DUAE.
Răspuns (5 iul 2022, 13:11):
Bună ziua, publicat
Data:
5 iul 2022, 13:46
Subiectul întrebării:
clarificari.
Întrebare:
Buna ziua. Conform DUAE solicitati prezentarea ulemelor 3 rapoarte financiare (conform puncului 4B.4). Nu intelegem sensul acestei solicitari, daca atit la punctul 4B.2 cit si la puncul 4B.3 nu este indicata nicio valoare. Adica, ca sa fie de inteles, atita timp cit nu solicitati expres oarecare valoare a cifrei de afaceri, solicitarea prezentarii rapoartelor financiare este inutilă. Totodata vreau sa mentionez ca la punctul 4B.2 din DUAE de regula se solicita cifra de afaceri pentru ultimul an de activitate, dar la puncul 4B.3 pentru ultimii 3 ani de activitate. Rugăm să faceti modificările, si să includeti cifra de afaceri.
Răspuns (5 iul 2022, 14:04):
Bună ziua, cerintele sunt formulate conform legislatiei in vigoare Legea 131/15, art.21
Data:
7 iul 2022, 11:52
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Stimată autoritatea contractantă, vă rugăm să indicați ce resurse financiare urmează a fi asimilate pînă la 31.08.2022, în condițiile în care cel mai optimist termen de inițiere a lucrărilor va fi data de 08.02.2022, asta în cazul în care nu aveți nici o contestație?
Răspuns (8 iul 2022, 13:14):
Bună ziua,pina la finele anului 2022, AC urmează sa achite pina la 2,5 milioane
Data:
7 iul 2022, 11:54
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Stimată autoritatea contractantă, vă rugăm să indicați ce resurse financiare urmează a fi asimilate pînă la 31.08.2022, în condițiile în care cel mai optimist termen de inițiere a lucrărilor va fi data de 08.08.2022, asta în cazul în care nu aveți nici o contestație?
Răspuns (8 iul 2022, 13:14):
raspunsul il vedeti mai sus
Data:
10 iul 2022, 14:24
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Buna ziua, cred ca ceva dvs. nu întelegeti, solicitați executarea pina la 31.08.2022, lucrări în sumă de 2, 5 milioane, în mai putin de 20 zile, nu este un termen real, rugăm să modificați termenul pentru anul 2022 (exemplu -30 zile de la încheierea contractului 2022; ) să nu se primească trebuie sa excutăm lucrarea in 2 zile.
Răspuns (10 iul 2022, 18:30):
buna ziua, in anuntul de participare va fi modificat prima perioda, urmariti modificarile
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.