1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2022 12:22
până la 14.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.07.2022 10:00
până la 03.08.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2022, 12:22 - 14 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2022, 10:00 - 3 aug 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de traducere a documentelor tehnice, Cerințe tehnice (CT), Proceduri și instrucțiuni aeronautice civile (PIAC), conform limbajului specific domeniului aviației civile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Onesciuc
Telefonul de contact
022 823 593
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2022, 11:56
Data ultimilor modificări
6 iul 2022, 11:53
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21059400
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Durata contractului
1 sept 2022 12:21 - 31 dec 2022 12:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de traducere CPV: 79500000-9 - Servicii de asistenţă în birou
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Foaie
Documentele procedurii de achiziție
duae st 2022.doc
Documentele la ofertă
-
4.07.22 12:22
caiet de sarcini servicii de traducere 2022.docx
Documentele la ofertă
-
4.07.22 12:22
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Intralex C&C

Preţul ofertei: 360 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Acumularea punctajului de 10 puncte
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lingvistica

Preţul ofertei: 382 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări