Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21059293
1
Perioada de actualizare
de la
30.06.2022 23:02
până la 08.07.2022 12:46
până la 08.07.2022 12:46
2
Propunerea ofertelor
de la
08.07.2022 12:46
până la 15.07.2022 12:46
până la 15.07.2022 12:46
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 945 533,79 MDL
Perioada clarificărilor:
30 iun 2022, 23:02 - 8 iul 2022, 12:46
Perioada de depunere a ofertelor:
8 iul 2022, 12:46 - 15 iul 2022, 12:46
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparatie a gardului la blocul B la IPLTPA „Mihail Berezovschi”” conform listei cu cantitățile de lucrări și a documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2022, 23:02
Data ultimilor modificări
6 iul 2022, 12:46
Achizitii.md ID
21059293
MTender ID
CPV
45340000-2 - Lucrări de instalare de garduri, de balustrade şi de dispozitive de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparatie a gardului la blocul B la IPLTPA „Mihail Berezovschi””
Buget: 1945533.79 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (3).semnat.pdf
ds_lucrari (3).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documetația standard.
30.06.22 23:02
declaratie_ro (1).semnat.pdf
declaratie_ro (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
30.06.22 23:02
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
30.06.22 23:02
reparatie gard f1 (lot 2).semnat.pdf
reparatie gard f1 (lot 2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Lista cu cantitățile de lucrări.
30.06.22 23:02
anunț de participare gardul.semnat.pdf
anunț de participare gardul.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare.
30.06.22 23:02
gard f1 desfasurat.pdf
gard f1 desfasurat.pdf
Documentele la ofertă
Forma 1 desfășurată.
6.07.22 12:46
Data:
30 iun 2022, 23:32
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Garanția de bună execuție în cuantum de15% se solicitaTransfer la contul autorității contractante confirmat prin ordinul de plată .
Modificati va rog,toate autoritatile contractante accepta garantii de buna executie perfectate de banca,sau transferate la contul autoritatii,comformativa va rog.Multumim anticipat
Răspuns (2 iul 2022, 10:48):
Buna ziua, Vă recomandăm să nu mai operați cu noțiunea toate autoritățile contractante, în primul rând nu ne interesează cum procedează toate autoritățile contractante, într-al doilea rând argumentul dumneavoastră nu este probat, acesta fiind doar declarativ. Cu referire la transferul garanției la contul autorității contractante, dvoastră singur ați răspuns că cadrul legal reglementează acceptarea garanției emise de o bancă comercială, SAU TRANSFER LA CONTUL AUTORITĂȚII CONTRACTANTE. Aici apare o altă întrebare deja la adresa dvoastră, care e problema că banii se păstrează pe contul autorității contractante sau pe contul băncii, atât timp cât vă recomandați drept un OE ce intenționează să-și exercite obligațiunile contractuale cu bună credință? Și da, transferul la contul autorității contractante asigură că în caz de nu vă executați obligațiunile contractuale pierdeți garanția de bună execuție, sau, în caz de executați contractul cu întârziere, autoritatea contractantă va avea de unde să vă rețină penalitățile. Nu o luați în nume de rău, sunt doar măsuri de siguranță pentru autoritatea contractantă că procedura de achiziții va avea o finalitate benefică, și anume recepționarea unor lucrări frumoase, corecte și conforme clauzelor contractuale.
Data:
1 iul 2022, 10:19
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Anexati proiectul sau schita aferent lucrarilor de reparatie a gradului.
Răspuns (2 iul 2022, 10:33):
Da, bine. Neapărat îl atașăm.
Data:
1 iul 2022, 14:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pentru pozitia 11/14 sa aplicat pozitiile de vopsire anticoroziva a materialului (poz 12/15). Pentru pozitia 13 nu sa aplicat pozitia de vopsire anticoroziva, sa intelegem ca teava 120*80*4 nu se vopsi anticoroziv? Poate sa omis o greseala la executia devizului de cheltueli si sa omis aceasta pozitie, va rugam sa analizati intreabarea data.
Răspuns (2 iul 2022, 10:35):
Poziția 13 sunt stâlpi gata confecționați, inclusiv vopsiți anticoroziv.
Data:
6 iul 2022, 10:00
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Dar de ce Autoritatea Contractanta nu a cerut o garantie de executie de 200% din valoarea contractului, pentru a fi mult mai sigur ca Opertorul Ecomomic isi v-a executa obligatiunile corect si conform contractului?
Adica pe linga suma de bani investita de Operatorul Economic in executarea contractului dat, mai este necesara inghetata si suma de 350 000(15%) lei pe o perioada de vreo 6 luni.
Iar privitor la cele mentionate anterior in raspuns precum "în caz de executați contractul cu întârziere, autoritatea contractantă va avea de unde să vă rețină penalitățile"- Operatorul Economic trebuie sa intirzie executarea contractului de la 145 - 1458 de zile.(suma de 350 000 lei).Ce Operator Economiic isi v-a ingheta investitiile pentru executarea contractului pe asa o perioada, doar Autoritatea Contractanta nu achita careva sume de bani in avans?
Răspuns (6 iul 2022, 10:21):
Rugăm să respectați cerințele documentației de atribuire și a caietului de sarcini, care nu derogă de la cadrul legal și Dumneavoastră cunoașteți nu mai rău ca noi acest fapt, precum că Legea nr. 131/2015 permite autorității contractante alegerea formei de garanției de bună execuție și stabilirea mărimei acesteia de până la 15%!!! În caz că veți executa contractul cu bună credință, nu se va întâmpla nimic cu cei 350000 lei ai dumneavoastră. Înțelegem că imaginația vă este bogată, dar haideți să nu tergiversăm intenționat procedura cu întrebări de acest gen și să căutăm răspunsuri la întrebări de felul că Operatorul Economic trebuie sa intirzie executarea contractului de la 145 - 1458 de zile. Fiecare operator economic își alege procedurile de achiziție pentru participare, conform propriilor forțe și capacități tehnico-materiale și financiare, conștientizând faptul dacă va putea sau nu executa lucrările în volumul și calitatea solicitată de către autoritatea contractantă. Cu referire la plata în avans, consultați Legea nr. 181 din 25.07.2014 privind finanțele publice şi responsabilității bugetar-fiscale.
Data:
6 iul 2022, 11:12
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 11 confectii metalice ( material existent) explicati va rog, material beneficiar sau material dupa demontari, se repara ceva, nui clar, va rugam, in citeva cuvinte explicati
Răspuns (6 iul 2022, 12:07):
Poziția nr. 11 sunt confecții metalice în urma demontării panourilor metalice din gardul existent, eventual, acest metal va fi folosit la construcția gardului nou.
Data:
6 iul 2022, 11:45
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam sa încărcați Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitatile de lucrari descifrat sunt intrbari la resurse.
Pentru a nu face incomoditate si dra cu intrebari suplimentare.
Răspuns (6 iul 2022, 12:44):
Da, atașăm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK