Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21059267
1
Perioada de actualizare
de la
04.07.2022 11:55
până la 24.07.2022 10:46
până la 24.07.2022 10:46
2
Propunerea ofertelor
de la
24.07.2022 10:46
până la 27.07.2022 10:46
până la 27.07.2022 10:46
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
422 515 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iul 2022, 11:55 - 24 iul 2022, 10:46
Perioada de depunere a ofertelor:
24 iul 2022, 10:46 - 27 iul 2022, 10:46
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a acoperișului IP Teatrul National Eugene Ionesco cu invelitori si membrane bituminoase, glafuri si copertine din tabla zincata.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Grigore Vieru 11
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2022, 11:55
Data ultimilor modificări
7 iul 2022, 14:56
Achizitii.md ID
21059267
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf
declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
- declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
4.07.22 11:55
Duae.signed.pdf
Duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentul unic de achiziții european, (în continuare, DUAE) este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova.
4.07.22 11:55
Caiet de sarcini.signed.pdf
Caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- lista cu cantitatile de lucrari
4.07.22 11:55
Documentatie standard.signed.pdf
Documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentaţie reprezintă o instrucţiune pentru autoritățile contractante și ofertanţi, utilizată la inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări sau procedurilor de achiziţii publice de servicii de proiectare și de lucrări.
4.07.22 11:55
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunț de participare privind achiziţionarea lucrărilor de reparație a acoperișului clădirii Teatrului Național ”Eugene Ionesco”, prin procedura de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri
4.07.22 11:55
Data:
7 iul 2022, 14:56
Subiectul întrebării:
clarificati punctul anuntului
Întrebare:
Declara!ie privind dispunerea unei lichiditdti generale de minim 100 o, semnatd electronic de cdtre operatorul economic; vrau sa stim ce inseamna punctul dat ? si spoate un numar de telefon de contact a persoanei care raspunde de achizitia data pentru ca telefonul care este publicat este deconectat
Răspuns (8 iul 2022, 10:11):
Conform pct. 36 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: lichiditate generală: (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%).
Respectiv, Declarația menționată în cadrul Anunțului de participare se referă la îndeplinirea acestui criteriu de calificare.
tel. 078 201 621
Data:
11 iul 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
Actilualizarea prețurilor!
Întrebare:
Buna ziua!
Dvs ati actualizat prețurile la proiectul dat ?
Suma din 24 decembrie 2021 (achiziția anulată) și suma proiectului actual postat la data de 04.07.2022 coincide , ceea ce este imposibil deoarece atât coeficientul manoperei cât și prețul materialelor de atunci și pana in prezent s-au majorat considerabil !
Răspuns (12 iul 2022, 12:45):
Ăsta e suma grantului în care trebuie să ne încadrăm.
Data:
21 iul 2022, 15:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In pozitie nr.4 RpCI22A pret la tabla zincata nu se pune?
Răspuns (22 iul 2022, 10:46):
Preț la tablă zincată nu se pune.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK