1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2022 10:19
până la 05.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2022 10:00
până la 19.07.2022 10:00
3
Licitaţie
20.07.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 313 730 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2022, 10:19 - 5 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2022, 10:00 - 19 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: 20 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de implementare și mentenanță a e-Management
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2022, 10:03
Data ultimilor modificări
27 iun 2022, 10:19
Valoarea estimată (fără TVA)
313 730 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
313,70 MDL
Achizitii.md ID
21059035
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 aug 2022 10:14 - 30 dec 2022 10:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție software centralizate și servicii de implementare și configurare acestei CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Implementarea SIA pentru e-cancelaria în instituţiile subordonate MAI care nu dispun de sisteme de gestiune electronică a documentelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
3)
Denumirea
Mentenanţa Sistemului Integrat de Circulaţie a Documentelor Electronice al MAI CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
27.06.22 10:19
ds implementarea e-management.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
27.06.22 10:19
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.06.22 10:19
ds implementarea e-management.semnat.pdf ds implementarea e-management.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
27.06.22 10:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 300 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări