1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2022 10:53
până la 04.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2022 10:00
până la 14.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 199,75 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2022, 10:53 - 4 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2022, 10:00 - 14 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Turte dulci, cal.sup.,fără grăsimi hidrogenizate sau ulei de palmier, ambalate, etichetate și marcate în cutie de 3 kg. HG RM nr.775 din 03.07.2007. Livrare la comandă la Glinjeni, Fălești și Ciolacu Nou.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Dubina
Telefonul de contact
025924952
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2022, 9:19
Data ultimilor modificări
23 iun 2022, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
2 199,75 MDL
Achizitii.md ID
21058918
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
1 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Turte dulci, cal.sup.,fără grăsimi hidrogenizate sau ulei de palmier, ambalate, etichetate și marcate în cutie de 3 kg. HG RM nr.775 din 03.07.2007. Livrare la comandă la Glinjeni, Fălești și Ciolacu Nou. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 75.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare 2022 i.pdf anunț de participare 2022 i.pdf
tenderNotice
anunț/invitație de participare
23.06.22 10:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
Document Unic de Achiziții European
23.06.22 10:53
doc.stand.bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru achiziția de bunuri
23.06.22 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 2 625 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări