1
Perioada de actualizare
de la 22.06.2022 17:07
până la 04.07.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2022 00:00
până la 11.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 28 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iun 2022, 17:07 - 4 iul 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2022, 0:00 - 11 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea: 3 ori/ săptămînă, Standard de referinţă şi cerinţele:HG.929 din 31.12.2009, livrare pană la 15.11.2022 (livrare orele 09:00-15:00)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2022, 16:42
Data ultimilor modificări
1 iul 2022, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
28 500 MDL
Achizitii.md ID
21058905
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Livrarea: 3 ori/ săptămînă, Standard de referinţă şi cerinţele:HG.929 din 31.12.2009, livrare pană la 15.11.2022 (livrare orele 09:00-15:00) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
22.06.22 17:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
22.06.22 17:07
anunț de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modoficat
1.07.22 11:31
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicii modoficat
1.07.22 11:31
documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modoficat
1.07.22 11:31
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
1.07.22 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"BUJOR-TRANS" S.R.L.

Preţul ofertei: 36 945 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 43 050 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări