1
Perioada de actualizare
de la 22.06.2022 17:07
până la 04.07.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2022 00:00
până la 11.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iun 2022, 17:07 - 4 iul 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2022, 0:00 - 11 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea: 3 ori pe săptămână, Standard de referinţă şi cerinţele: HG.929 din 31.12.2009. Dovlecei proaspeți calitativi de mărime medie, fără semne de alterare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2022, 16:42
Data ultimilor modificări
1 iul 2022, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21058905
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Livrarea: 3 ori pe săptămână, Standard de referinţă şi cerinţele: HG.929 din 31.12.2009. Dovlecei proaspeți calitativi de mărime medie, fără semne de alterare. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1250.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
22.06.22 17:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
22.06.22 17:07
anunț de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modoficat
1.07.22 11:31
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard bunuri si servicii modoficat
1.07.22 11:31
documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard modoficat
1.07.22 11:31
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
1.07.22 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"BUJOR-TRANS" S.R.L.

Preţul ofertei: 19 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 27 775 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 31 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări