1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 15:26
până la 27.08.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2022 08:00
până la 30.08.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 01.09.2022 15:00
până la 01.09.2022 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 15:26 - 27 aug 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2022, 8:00 - 30 aug 2022, 17:00
Începutul licitației: 1 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru a.2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3702, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, or.Strășeni, str.Ștefan cel Mare, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Întreprinderea-silvo cinegetică Strășeni
Telefonul de contact
0237-2-56-51
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2022, 10:43
Data ultimilor modificări
22 aug 2022, 15:26
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21058868
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3702, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, or.Strășeni, str.Ștefan cel Mare, 1
Durata contractului
1 sept 2022 15:23 - 27 febr 2023 15:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru a.2022 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare audit 2022.pdf anunt participare audit 2022.pdf
tenderNotice
anunț-invitație de participare
22.08.22 15:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Divers Audit

Preţul ofertei: 37 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut al ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.

Preţul ofertei: 39 000 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Audit Sedan SRL

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

FlagMAN-D

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări