1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2022 15:23
până la 26.06.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2022 08:00
până la 29.06.2022 10:00
3
Licitaţie
30.06.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 64 600 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2022, 15:23 - 26 iun 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2022, 8:00 - 29 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: 30 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire și reparație a mijloacelor de transport auto
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3802, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, mun. Comrat, str. Novaia, nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sauca Serghei
Telefonul de contact
068464639
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
21 iun 2022, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
64 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 MDL
Achizitii.md ID
21058783
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3802, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, mun. Comrat, str. Novaia, nr. 7
Durata contractului
1 iul 2022 15:20 - 31 iul 2022 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire și reparație a mijloacelor de transport auto CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: ед.
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini drse utag.pdf caiet de sarcini drse utag.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.06.22 15:23
duae drse utag.doc
Documentele la ofertă
-
21.06.22 15:23
documentația standart drse uta găgăuzia.docx
Documentele la ofertă
-
21.06.22 15:23
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

platgrup

Preţul ofertei: 54 220,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Наименьшая цена
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări