1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2022 10:17
până la 24.06.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2022 00:00
până la 04.07.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 05.07.2022 15:00
până la 05.07.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 571 568 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2022, 10:17 - 24 iun 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2022, 0:00 - 4 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: 5 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

: Lucrări de reparație și reconectare la SACET Chișinău a rețelelor termice în căminele IP CEEF din str. Miron Costin 26/2, 26/1, 26/3 cu instalarea schimbătoarelor de căldură pentru prepararea ACM și a lucrărilor tehnico-sanitare la rețeaua de apeduct.57
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Miron Costin 26/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valeriu Jereghe
Telefonul de contact
068502075
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2022, 9:54
Data ultimilor modificări
17 iun 2022, 12:04
Valoarea estimată (fără TVA)
571 568 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 715,68 MDL
Achizitii.md ID
21058527
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Miron Costin 26/2
Durata contractului
6 iul 2022 10:13 - 31 dec 2022 10:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Calorie
Documentele procedurii de achiziție
duae .signed.pdf.pdf duae .signed.pdf.pdf
Documentele la ofertă
-
17.06.22 10:17
doc. standard_lucrari (5).pdf doc. standard_lucrari (5).pdf
Documentele la ofertă
-
17.06.22 10:17
anunț ceef2022 red.signed.pdf anunț ceef2022 red.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.06.22 10:17
caiet de sar.2022 red.signed.pdf caiet de sar.2022 red.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.06.22 10:17
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Techno Test SRL

Preţul ofertei: 618 304,09 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat cea mai ieftină ofertă, întrunind criteriile stabilite de Beneficiar.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sagitod-Grup S.R.L

Preţul ofertei: 685 881,60 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări