Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
29 200 MDL
Perioada clarificărilor:
13 iun 2022, 14:17 - 18 iun 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 iun 2022, 10:00 - 23 iun 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit financiar pentru anul 2021
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin.1 lit.b.
Argumentare:În vederea asigurării transparenței procedurii de achiziție și asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice,dat fiind faptul că a fost depusă o singură ofertă,iar grupul de lucru nu a optat,conform prevederilor specifice,pentru continuarea procedurii de atribuire.
Argumentare:În vederea asigurării transparenței procedurii de achiziție și asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice,dat fiind faptul că a fost depusă o singură ofertă,iar grupul de lucru nu a optat,conform prevederilor specifice,pentru continuarea procedurii de atribuire.
Data anulării
3 aug 2022, 11:26
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. 31 August 1989/4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2022, 14:17
Data ultimilor modificări
3 aug 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21058216
MTender ID
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK