1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2022 09:50
până la 18.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2022 12:00
până la 21.06.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 889 443,61 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2022, 9:50 - 18 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2022, 12:00 - 21 iun 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a blocului administrativ cu reparația acoperișului, tîmplăriei și fațadei, care se necesită de reparat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Guja
Telefonul de contact
069250422
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2022, 9:19
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 22:26
Valoarea estimată (fără TVA)
889 443,61 MDL
Achizitii.md ID
21058193
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Durata contractului
23 iun 2022 09:50 - 30 dec 2022 09:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a blocului administrativ cu nr. cadastral : 6401406.045.11 (reparația acoperișului, tîmplăriei și fațadei) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de evaluare
Documentele de conformitate
13.06.22 09:50
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Invitație la concurs
13.06.22 09:50
caiet de sarcini 13,06.pdf caiet de sarcini 13,06.pdf
Specificaţie tehnică
Volumul și denumirea lucrărilor
13.06.22 09:50
ds_lucrari (1) (2).docx
Criterii de eligibilitate
Documentația standart
13.06.22 09:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

STROMACOM

Preţul ofertei: 691 860,77 MDL
Statut: Învingător
Motivul: s-a încadrat în criteriul de evaluare cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Etalon Construct

Preţul ofertei: 701 563,35 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

BIOENERG CONSTRUCT

Preţul ofertei: 706 244,37 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 837 763,50 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări