1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2022 14:38
până la 24.06.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2022 11:00
până la 30.06.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 01.07.2022 15:00
până la 01.07.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2022, 14:38 - 24 iun 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2022, 11:00 - 30 iun 2022, 11:00
Începutul licitației: 1 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Kit cu mediu de transport viral de unică folosință (VTM), pentru recoltarea probelor nazo-faringian și oro-faringian. Prevăzut pentru a asigura supraviețuirea virusurilor la temperatura ambiantă. Unitatea de măsură: Bucată=kit
Compoziție: 2 aplicatoare flocate oro-faringiene și nazo-faringiene cu punct de rupere, din fibră sintetică cu tije din plastic (nu se acceptă: tampoanele cu alginat de calciu sau cu tije din lemn, deoarece pot conține substanțe care inactivează unele virusuri și pot inhiba testarea PCR).
Mediu universal de transport viral: 2 ml - 3 ml;
Dimensiunea tubului: diametrul: 15-16 mm , lungimea: 98-100 mm; În cazul în care dimensiunile tubului (diametrul și lungimea) nu vor fi compatibile cu echipamentul aflat în dotare, oferta va fi respinsă.
Ambalaj unic / de unică folosință, steril;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Postolachi Irina
Telefonul de contact
+37322238247
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 iun 2022, 21:03
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
600 MDL
Achizitii.md ID
21058145
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Durata contractului
4 iul 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
“Achiziționarea Kit-urilor de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)” CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 40000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
10.06.22 14:38
DUAE model
Documentele la ofertă
Duae model
10.06.22 14:38
Scrisoare de garantie bancara_Model
Documentele la ofertă
Scrisoare de garanție model
10.06.22 14:38
Caiet de sarcini.semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
10.06.22 14:38
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Documentele la ofertă
Declarație OE
10.06.22 14:38
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Documentele la ofertă
Declarație OE
10.06.22 14:38
Propunerea tehnică
Specificaţie tehnică
Propunerea tehnică
10.06.22 14:38
Contract model
Documentele la ofertă
Contract model
10.06.22 14:38
Propunerea financiară
Specificaţie tehnică
Propunerea financiară
10.06.22 14:38
Date bancare
Documentele la ofertă
Date bancare
10.06.22 14:38
Anunt de participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
10.06.22 14:38
Contract model din 15.06.2022
Documentele la ofertă
Contract model din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Propunerea financiară din 15.06.2022
Specificaţie tehnică
Propunerea financiară din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Anunt de participare din 15.06.2022.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Anunt de participare din 21.06.2022.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare din 21.06.2022.
21.06.22 21:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform criteriului de evaluare cel mai scăzut preț fără TVA cu corespunderea tuturor cerințelor.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 274 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Data:
14 iun 2022, 17:40
Subiectul întrebării:
Mostre
Întrebare:
În atenția celor interesați, Pentru a mări numărul de participanți și de a achiziționa produse calitative la un preț competitiv, rugăm să schimbați termenul de prezentare ale mostrelor în 5 zile de la solicitarea autorității contractante sau în 5 zile de la deschiderea ofertelor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (15 iun 2022, 16:45):
Bună ziua, se acceptă propunerea, astfel obligatoriu se vor prezenta mostre (minim 8 bucăți) în termen de 5 zile de la deschiderea ofertelor, conform informației din SIA RSAP, la sediul OGP AE, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 303, MD-2005 mun. Mostrele vor fi sigilate și însoțite de actul de predare- primire. Pe mostră va fi indicat numărul și denumirea completă a lotului, inclusiv modelul articolului (bunului) indicat în propunerea tehnică. Mulțumim pentru clarificare.
Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Data:
14 iun 2022, 17:44
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
În atenția celor interesați, Rugăm să modificați termenul de livrare pentru prima tranșă din 20 de zile în 30 de zile. Luând în considerație specificul produsului dat și pentru a exclude necesitatea operatorilor economici de a face două importuri, rugăm ca a doua tranșă să fie una obligatorie, dar nu la solicitarea beneficiarului. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (15 iun 2022, 16:45):
Bună ziua, se acceptă parțial, astfel termenul de livrare va fi: Incoterms 2020 DDP, II tranșe: I Tranșă (50%) : în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la semnarea contractului, II tranșă (50%): în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la plasarea comenzii de către beneficiarul final . Mulțumim pentru clarificare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări