1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2022 13:08
până la 21.06.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2022 13:00
până la 01.07.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 630 084 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2022, 13:08 - 21 iun 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2022, 13:00 - 1 iul 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încăperilor din incinta Preturii sectorului Botanica, str. Teilor, 10, sect. Botanica, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2022, 12:51
Data ultimilor modificări
10 iun 2022, 13:08
Valoarea estimată (fără TVA)
630 084 MDL
Achizitii.md ID
21058125
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Durata contractului
4 iul 2022 13:04 - 31 dec 2022 13:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a încăperilor din incinta Preturii sectorului Botanica, str. Teilor, 10, sect. Botanica, mun. Chișinău CPV: 45453100-8 - Lucrări de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard semnat.pdf documentația standard semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
10.06.22 13:08
duae semnat.pdf duae semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.22 13:08
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.06.22 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 549 739 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Zagorlar

Preţul ofertei: 571 400,98 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări