Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21058030
1
Perioada de actualizare
de la
09.06.2022 14:05
până la 14.06.2022 15:30
până la 14.06.2022 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.06.2022 15:30
până la 17.06.2022 16:30
până la 17.06.2022 16:30
3
Licitaţie
de la
20.06.2022 11:00
până la 20.06.2022 15:10
până la 20.06.2022 15:10
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
470 392,35 MDL
Perioada clarificărilor:
9 iun 2022, 14:05 - 14 iun 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 iun 2022, 15:30 - 17 iun 2022, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Termenul de valabilitate a contractului: 01.07.2022-30.09.2022
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2022, 14:05
Data ultimilor modificări
9 iun 2022, 14:05
Achizitii.md ID
21058030
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 12
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Buget: 112288.39 MDL
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat (1).pdf
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
9.06.22 14:05
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021 iii.docx
Documentele la ofertă
-
9.06.22 14:05
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK