1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2022 16:22
până la 13.06.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.06.2022 10:00
până la 21.06.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 975 770 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2022, 16:22 - 13 iun 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iun 2022, 10:00 - 21 iun 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția accesului pietonal (trotuar) adiacet drumului L 416 în com. Călești, raionul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Emilia Harea
Telefonul de contact
0237-2-89-24
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2022, 16:22
Data ultimilor modificări
10 iun 2022, 11:25
Achizitii.md ID
21057961
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
_06_2022_caiet de sarcini.pdf _06_2022_caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 16:22
_06_2022_documentația standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
8.06.22 16:22
_06_2022_lista lucrarilor.pdf _06_2022_lista lucrarilor.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 16:22
_06_2022_duae_ro_0 (28).doc
Documentele la ofertă
-
8.06.22 16:22
Data:
10 iun 2022, 11:25
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Stimate autoritate contractantă, cum am putea noi sa garantam calitatate lucrării de la 5 la 7 ani daca noi nu cunoastem calitatea pavajului oferită de dvs. În acest caz noi oferim garantia lucrarii pt nisip, pietriș, borduri și inclusiv terasamente?
Răspuns (10 iun 2022, 17:31):
Ofertantul trebuie să prezinte informații Conform caietului de sarcini care prevede reglementările tehnice şi standarde utilizate privind marerialele furnizate și aplicate de către antreprenor cât și garanția pentru lucrările executate
Data:
10 iun 2022, 15:36
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (10 iun 2022, 17:31):
Potrivit Documentelor procedurii de achiziție publicat prin intermediul SIA RSAP – DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice cererea ofertelor de preţuri de lucrări, ANUNȚ DE PARTICIPARE operatorul economic prezintă Anexa nr. 9 SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, pentru participare cu ofertă la procedură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.