1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2022 11:59
până la 18.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2022 12:00
până la 28.06.2022 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 980 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2022, 11:59 - 18 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2022, 12:00 - 28 iun 2022, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2022, 11:59
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 11:34
Achizitii.md ID
21057876
CPV
39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri şi biblioteci
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 11:59
anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 12:00
schita final.pdf schita final.pdf
Documentele la ofertă
-
13.06.22 11:34
Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
Data:
8 iun 2022, 17:55
Subiectul întrebării:
loturi separate
Întrebare:
pentru eficienta cheltuielilor publice este mai binevenita separare pe loturi de produse, sa aibă mai multe companii șansă
Răspuns (18 iun 2022, 11:10):
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația.
Data:
8 iun 2022, 20:37
Subiectul întrebării:
Documentatia standard
Întrebare:
Buna ziua. Anexati documentatia standard
Răspuns (18 iun 2022, 11:22):
https://tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente-achizitii-publice
Data:
8 iun 2022, 20:39
Subiectul întrebării:
Specificatiile
Întrebare:
Anexati caietul de sarcini sau specificatiile tehnice cu cantitatea de bunuri solicitate. Informatia din documentul ,,schita.final” nu este suficiet pentru a completa formularele 23 si 22 solicitate de dvs.
Răspuns (18 iun 2022, 11:12):
Fromularele 23 și 22 pot fi completate din documentul anexat , unde este indicat cantitatea , pozitia cit si modelul .
Data:
8 iun 2022, 20:41
Subiectul întrebării:
Extras de cont
Întrebare:
Extras din contul curent bancar despre disponibilitate de bani lichizi 3 zile. Explicati la ce anume va referiti cu termenul ,,3 zile”
Răspuns (18 iun 2022, 11:16):
Extrasul din cont trebuiesa fie cu data nu mai tirziu de 3 zile de la semnarea si depunerea actelor .
Data:
8 iun 2022, 20:43
Subiectul întrebării:
Perioada de garantie
Întrebare:
Care este perioada de garantie solicitata e dvs? Specificati perioada.
Răspuns (18 iun 2022, 11:19):
Termen minim e de 24 luni pentru mecanisme si mobilierul instalat , daca oferta va avea un termen de garantie mai mare , va fi considerat un avantaj. Agentul economic isi va lua angajamentul pentru a inlatura neajunsurile sau defectiunile in cel mai scurt timp posibil .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.