1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2022 16:26
până la 13.06.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.06.2022 11:00
până la 04.07.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2022, 16:26 - 13 iun 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iun 2022, 11:00 - 4 iul 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Implant pentru urechea medie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2022, 16:22
Data ultimilor modificări
7 iun 2022, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21057568
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
18 iul 2022 16:25 - 31 dec 2022 16:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Implant pentru urechea medie CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.06.22 16:26
model contract
Documentele la ofertă
-
2.06.22 16:26
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
2.06.22 16:27
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.06.22 17:10
07.06.2022 anunț de participare.docx.signed.pdf 07.06.2022 anunț de participare.docx.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.06.22 17:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"GLOBAL PREMIER GROUP" S.R.L.

Preţul ofertei: 1 248 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări