1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2022 12:34
până la 14.06.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2022 09:00
până la 21.06.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 258 408 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2022, 12:34 - 14 iun 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2022, 9:00 - 21 iun 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 2, , din incinta clădirii CMF-6, al IMSP AMT Buiucani, str. P. Movila 6, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2022, 12:34
Data ultimilor modificări
6 iun 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21057464
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae modificat noiembrie 2020.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
1.06.22 12:34
anunt participare.docx
Documentele la ofertă
-ANUNT PARTICIPARE
1.06.22 17:23
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-CAIET SARCINI
6.06.22 11:27
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-DS
6.06.22 11:27
Data:
2 iun 2022, 09:24
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 7 Disponibilitatea de bani lichizi si sau resurse creditare se permite?
Răspuns (2 iun 2022, 10:30):
Buna dimineata! Disponibilitatea banilor lichizi este necesara pentru dovada ca dre veti avea posibilitatea sa incepeti executia lucrarilor. Multumim. O zi reusita si cu doamne ajuta!
Data:
3 iun 2022, 16:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua,Lucrari electrice,poz.114 Dulap din metal sau plastic,cite module,indicat va rog,POZ.115 Dispozitiv montat in dulap 85 buc,poz.116,117,118 -75 buc?
Răspuns (6 iun 2022, 07:45):
Buna dimineata! P 114 Dulap metalit tip interior cu 36 Module P115 -este manopera pentru poz(116,117,118) P116,P117,P118 -automate de sigurata. Multumim O zi reusita!
Data:
6 iun 2022, 09:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua,poz.115 desigur ca e motarea,dar de ce montarea 85 automate,iar ca utilaj poz.116,117,118 - 75 buc?
Răspuns (6 iun 2022, 11:28):
Buna ziua! Multumim pentru intrebare, verificati modificat p.115. O zi reusita
Data:
6 iun 2022, 10:46
Subiectul întrebării:
Buna ziua.
Întrebare:
In p.8 placi din ipsos, este scris grosimea 10 cm. Ce este scris in proiect? In vanzare sunt numai placi cu grosime 8 cm.
Răspuns (6 iun 2022, 11:23):
Buna dimineata! P.8 se pot folosi placi ipsos de 8cm grosime!. Multumim O zi reusita
Data:
7 iun 2022, 10:47
Subiectul întrebării:
Garantia pu oferta
Întrebare:
Garantia pu oferta trebuie trebuie sa fie transferata in contul d-stra, ori este posibilitate de anexat garantia bancara elaborata de banca unde compania noastra se deserveste
Răspuns (7 iun 2022, 11:20):
Buna ziu! In conformitate cu anuntul de participare - Punctul 16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează in formațiile solicitate (DUAE, documentație): - subpunctul 9 - Garantia pu oferta 2 % (transfer pe contul institutiei). Multumim. O zi reusita!
Data:
9 iun 2022, 12:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Poz.127 prevede montarea dozelor pentru prize si intrerupatoare, in resurse cantitatea acestora este denumita comutator manual, corect e sa schimabam denumirea resursei? Poz.57 - descrieti va rog exact cerintele pentru geamuri, deoarece ati indicat doar numarul de camere a profilului, dar sticla LOW-E, dimensiunile geamului, tipul de descidere a cercevelei? Costul 1m2 reiese avind dimensiunile exacte, si respectiv desenul tehnic al geamului. Exact aceasi intrebare si la Poz.60 si 61. Deci, rugam sa anexati dimensiunile, constructiior din PVC, cu cerintele depline, pentru forma prețul corect. Va multumim anticipat!
Răspuns (9 iun 2022, 15:51):
Buna ziua! Stimate operator economic,pozitia 127 - Sunt elemente din plastic pentru fixarea intrerupatorelor si priozelor in perete (подрозетник). La pozitia 57- Pentru vaga imaginetie a acestui aspect, este obligaoriu sa va prezentati la santie pentru a vizualiza in practica realitatea ce urmeza a fi indeplinita, ( cerinta este obligatorie pentru sticla low-e, profil pvc -5 camere, cercevel sa fie la dubla deschidere) Va multumim. O zi reusita!
Data:
9 iun 2022, 13:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 98 Completarea corpurilor de radiator functionind cu apa calda (reductii), in resurse: Element de radiator din fonta, otel, aluminiu sau bimetal, puteti sa explicati, va rog explicati, de ce fel de reductii aveti nevoie?
Răspuns (9 iun 2022, 15:53):
Buna ziua! Pozitia 97 este indicat radiatorul bimetal, pozitia 98 Radiatoarele bimetal cu reductii – element bimetallic cu filete interior si exterior (футорка) . O zi reyusita
Data:
9 iun 2022, 20:42
Subiectul întrebării:
Garantia de buna execuție!
Întrebare:
Solicităm să modificați cuantumul garanției de buna execuție deoarece 15% nu sunt justificate, și nici legea nu permite. Totodată solicităm să modificați ca garanția de bună execuție să poată fi prezentată și de la o banca comercială.
Răspuns (10 iun 2022, 10:01):
Buna dimineața! Stimate operator economic, grupul de lucru al IMSP AMT Buiucani, acționează doar in conformitate cu cadrul legal. Legea 131/2015, Articolul 40. Documentaţia de atribuire, punct. (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului, punct (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. Punct .(12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. 41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) capacitatea economică și financiară; 4) capacitatea tehnică; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. 42. Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat. Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului 151. Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări. 152. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului; 2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului. 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 3) transfer pe contul autorității contractate. Va multumim. O zi reusita!
Data:
10 iun 2022, 10:26
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. Cititi va rog pina la urma acest articol, adaosul comercial este limitat pina la 6%, asa ca ar trebui sa interpretati corect, si aplicati cuntumul conform de maxim 6% dar nu 15%. Dar, din pacate asa se intimpla cind AC, incearca sa limiteze numarul de participanti pentru a asigura o concurenta loiala!
Răspuns (10 iun 2022, 11:45):
Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru in conformitate cu cadrul legal, va rugam sa va conformati. Va multumim. O zi reusita.
Data:
13 iun 2022, 13:16
Subiectul întrebării:
Garanția de buna executie
Întrebare:
Stimate Beneficiar, prin asemenea decizii ale grupului de lucru, din start favorizați un anumit operator econpmic... deoarece limitati depunerea altor operatori economici cu asemenea cerinte. Rugam să revizuiti acest punct și sa micșorati cuantumul garantiei de buna executie!
Răspuns (13 iun 2022, 14:27):
Buna ziua! Stimate operator economic, nu intelegem cum poti sa favorizezi pe cineva prin faptul ca conform cadrului legal se solicita garantia de buna executie, indiferent de modul de executie, banii opricum va sunt blocati. Asta cere cadrul legal, asta indeplinim. Nu favorizam pe nimeni, este concurenta si asta indeplinim. Va multumim pentru intelegere O zi reusita.
Data:
13 iun 2022, 14:18
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Conform HOTĂRÂRE Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări. ART 160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. 161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament.
Răspuns (13 iun 2022, 14:35):
Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
Data:
13 iun 2022, 14:20
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Termenul de executare a lucrarilor este de 180 de luni conform legislatiei in vigoare se aplica art. 160 al HG 669 din 27.05.2016 - retineri succesive si nu transfer pe contul autoritatii contractante. Solicitam sa corelati anuntul de participare
Răspuns (13 iun 2022, 14:36):
Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
Data:
13 iun 2022, 14:31
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 90 Montarea preparatorului de apa calda menajera, functionind cu agent termic apa calda 70-90 grade C,( numai montarea material existent) si poz.140 Montarea preparatorului de apa calda menajera, functionind cu agent termic apa calda 70-90 grade C,( numai montarea material existent) - este tot acelasi boiler
Răspuns (13 iun 2022, 14:40):
Buna ziua! Da este acelas boiler. Multum im. O zi reusita.
Data:
13 iun 2022, 17:20
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie
Întrebare:
Termenul de executare a lucrarilor este de 180 de luni conform legislatiei in vigoare se aplica art. 160 al HG 669 din 27.05.2016 - retineri succesive si nu transfer pe contul autoritatii contractante. Solicitam sa corelati anuntul de participare . Decizia grupului de lucru contravine legislatiei in vigoare
Răspuns (13 iun 2022, 17:22):
Buna ziua! Stimate operator economic, este decizia grupului de lucru si totodata vrem sa avem execjutia lucrarilor finalizate si conform cerintelor solicitate atat de cadrul legal cat si de utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante. Va multumim. O zi reusita cu doamne ajuta!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.