Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.05.2022 11:36
până la 07.06.2022 12:00
până la 07.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.06.2022 12:00
până la 02.07.2022 08:30
până la 02.07.2022 08:30
3
Licitaţie
de la
04.07.2022 15:00
până la 04.07.2022 15:09
până la 04.07.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mai 2022, 11:36 - 7 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iun 2022, 12:00 - 2 iul 2022, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2022, 11:36
Data ultimilor modificări
2 iun 2022, 15:53
Achizitii.md ID
21057310
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Documentele la ofertă
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
2.06.22 15:53
Data:
30 mai 2022, 09:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Răspuns (30 mai 2022, 11:54):
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție
https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Data:
3 iun 2022, 12:24
Subiectul întrebării:
Cerinte functionale fata de echipamente si transferul de date
Întrebare:
Buna ziua,
in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere:
Si anume:
- Citirea de date CAN;
- Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil;
- Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc;
- senzori de calitate а aerului;
- Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc;
- Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl:
- Functional/nefunctional;
- Trimite date сatrе sеrvеr sau пu;
- Cu semnal GPS / Fara semnal GPS.
Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Răspuns (6 iun 2022, 08:01):
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Data:
3 iun 2022, 12:27
Subiectul întrebării:
Durata contractului
Întrebare:
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului:
4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului.
Multumim
Răspuns (3 iun 2022, 13:21):
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK