1
Perioada de actualizare
de la 28.05.2022 11:36
până la 07.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2022 12:00
până la 02.07.2022 08:30
3
Licitaţie
de la 04.07.2022 15:00
până la 04.07.2022 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mai 2022, 11:36 - 7 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2022, 12:00 - 2 iul 2022, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2022, 11:36
Data ultimilor modificări
2 iun 2022, 15:53
Achizitii.md ID
21057310
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
2.06.22 15:53
Data:
30 mai 2022, 09:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Răspuns (30 mai 2022, 11:54):
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Data:
3 iun 2022, 12:24
Subiectul întrebării:
Cerinte functionale fata de echipamente si transferul de date
Întrebare:
Buna ziua, in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere: Si anume: - Citirea de date CAN; - Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil; - Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc; - senzori de calitate а aerului; - Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc; - Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl: - Functional/nefunctional; - Trimite date сatrе sеrvеr sau пu; - Cu semnal GPS / Fara semnal GPS. Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Răspuns (6 iun 2022, 08:01):
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Data:
3 iun 2022, 12:27
Subiectul întrebării:
Durata contractului
Întrebare:
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului: 4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00 Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului. Multumim
Răspuns (3 iun 2022, 13:21):
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.