1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2022 20:20
până la 02.06.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2022 10:00
până la 07.06.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 08.06.2022 15:00
până la 08.06.2022 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2022, 20:20 - 2 iun 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2022, 10:00 - 7 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: 8 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform specificație tehnice (anexa nr. 22 documentația standard)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2022, 20:10
Data ultimilor modificări
27 mai 2022, 20:20
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2,50 MDL
Achizitii.md ID
21057306
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
9 iun 2022 18:00 - 31 dec 2022 20:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOTUL 1 Echipament pentru terenuri de joacă pentru grădinița nr. 4 ”Andrieș” CPV: 37500000-3 - Jocuri şi jucării
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
27.05.22 20:20
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
27.05.22 20:20
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
27.05.22 20:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mobilier Novator

Preţul ofertei: 218 380 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 1 ”LOTUL 1 Echipament pentru terenuri de joacă pentru grădinița nr. 4 ”Andrieș”” operatorului economic Mobilier Novator.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"POWER GREEN"

Preţul ofertei: 243 393 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL POWER TEAM

Preţul ofertei: 249 988,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări