Achiziţie publică
21057274
Gem de prune
1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2022 14:18
până la 06.06.2022 15:00
până la 06.06.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.06.2022 15:00
până la 16.06.2022 15:30
până la 16.06.2022 15:30
3
Licitaţie
17.06.2022 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2022, 14:18 - 6 iun 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2022, 15:00 - 16 iun 2022, 15:30
Începutul licitației:
17 iun 2022, 14:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017 și HG nr.216/2008.
Ambalaj: de sticlă 0,2 – 1,0 kg.
Termen de valabilitate: minim de 10 luni din data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- Marfa să fie însoțită de certificatul de conformitate sau declarația pe propria răspundere pentru fiecare lot. (p.49 HG 216/2008)
- Livrarea se va efectua cu transportul vănzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în municipiul Chişinău în perioada iulie – noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
- ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostra în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Ambalaj: de sticlă 0,2 – 1,0 kg.
Termen de valabilitate: minim de 10 luni din data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- Marfa să fie însoțită de certificatul de conformitate sau declarația pe propria răspundere pentru fiecare lot. (p.49 HG 216/2008)
- Livrarea se va efectua cu transportul vănzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în municipiul Chişinău în perioada iulie – noiembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
- ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostra în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2022, 13:57
Data ultimilor modificări
27 mai 2022, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 200 MDL
Achizitii.md ID
21057274
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
1 iul 2022 14:03 - 23 dec 2022 14:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 8000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf
Documentatia standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
27.05.22 14:18
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
27.05.22 14:18
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Casa de Comerț Vita
Preţul ofertei:
368 000 MDL
Statut:
Învingător
La lotul „Gem de prune” unicul ofertant este SRL „Casa de comerț VITA”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta şi a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Casa de comerț VITA”, pentru lotul menționat, s-a constatat că aceasta corespunde cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
30.06.22 11:30
Motivul: La lotul „Gem de prune” unicul ofertant este SRL „Casa de comerț VITA”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta şi a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Casa de comerț VITA”, pentru lotul menționat, s-a constatat că aceasta corespunde cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Raport de evaluare
30.06.22 11:30
3.certificat ifps 24.06.2022.semnat.pdf
3.certificat ifps 24.06.2022.semnat.pdf
ID: 4d14866e-6561-448b-8aab-078f634b0a54
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
certificat de inregistrare oficiala pentru siguranta alimentelor 2020.semnat.pdf
certificat de inregistrare oficiala pentru siguranta alimentelor 2020.semnat.pdf
ID: 86400ea2-f5f6-4b87-b96a-f941c25ffeb7
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: b2f8fc51-d1c8-4fb0-83cf-d883b9427ff5
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
autorizatii pentru transport 10.02.2023.semnat.pdf
autorizatii pentru transport 10.02.2023.semnat.pdf
ID: c58a3a7d-60d5-4b0b-b13e-646c56b9ba29
Oferta câștigătoare
30.06.22 11:30
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
garantie pentru oferta.semnat.pdf
garantie pentru oferta.semnat.pdf
ID: ae15eb88-9f03-4538-a60e-bed90a29a521
Documente de depunere
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
Documente de depunere
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
Documente de depunere
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
Documente de depunere
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
Propunere financiară
Data încărcării:
15.06.22 10:59
Data deschiderii:
17.06.22 16:55
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK