Achiziţie publică
21057274
Tomate
1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2022 14:18
până la 06.06.2022 15:00
până la 06.06.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.06.2022 15:00
până la 16.06.2022 15:30
până la 16.06.2022 15:30
3
Licitaţie
de la 17.06.2022 13:55
până la 17.06.2022 14:05
până la 17.06.2022 14:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
95 000 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2022, 14:18 - 6 iun 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2022, 15:00 - 16 iun 2022, 15:30
Începutul licitației:
17 iun 2022, 13:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Tomate (roşii) proaspete - roada anului 2022
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013 și HG nr.1279/2008.
Ambalaj: lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- intacte;
- sănătoase (se exclud tomatele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora devin improprii pentru consum);
- curate, practic fără materii străine vizibile;
- proaspete ca aspect;
- fără dăunători;
- fără deteriorări cauzate de dăunători care afectează pulpa;
- fără miros şi/sau gust străin.
Condiţii de livrare:
- Marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate.
- Livrarea se va efectua cu transportul vănzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în municipiul Chişinău în perioada iulie – septembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013 și HG nr.1279/2008.
Ambalaj: lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- intacte;
- sănătoase (se exclud tomatele atinse de putregai sau cu alterări din cauza cărora devin improprii pentru consum);
- curate, practic fără materii străine vizibile;
- proaspete ca aspect;
- fără dăunători;
- fără deteriorări cauzate de dăunători care afectează pulpa;
- fără miros şi/sau gust străin.
Condiţii de livrare:
- Marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate.
- Livrarea se va efectua cu transportul vănzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în municipiul Chişinău în perioada iulie – septembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2022, 13:57
Data ultimilor modificări
27 mai 2022, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
95 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
380 MDL
Achizitii.md ID
21057274
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
1 iul 2022 14:03 - 23 dec 2022 14:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf
Documentatia standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
27.05.22 14:18
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
27.05.22 14:18
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
87 400 MDL
Statut:
Învingător
La lotul „Tomate” preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
30.06.22 10:39
Motivul: La lotul „Tomate” preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat la lotul dat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
extras registru 2021.semnat.pdf
extras registru 2021.semnat.pdf
ID: 55676191-3744-4f09-b71a-384a8c51bcbe
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Raport de evaluare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: e95cff74-0a52-4dfb-b058-e4b53ddee42e
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Oferta câștigătoare
30.06.22 10:39
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.06.22 23:50
Data deschiderii:
17.06.22 14:05
Propunere financiară
Data încărcării:
15.06.22 23:51
Data deschiderii:
17.06.22 16:53
2
Denumirea participantului:
SRL "Lovis Angro"
Preţul ofertei:
118 055,56 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK