1
Perioada de actualizare
de la 26.05.2022 15:54
până la 04.06.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2022 11:00
până la 07.06.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 286 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mai 2022, 15:54 - 4 iun 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2022, 11:00 - 7 iun 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Drum de țară reparat prin amenajarea mecanizată a îmbrăcămintei rutiere din piatră spartă prin metoda împanării
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3640, MOLDOVA, Ungheni, Petreşti, loc.st.c.f., s. Petresti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cibric Ina
Telefonul de contact
023642236
Datele achizitiei
Data publicării
26 mai 2022, 15:19
Data ultimilor modificări
26 mai 2022, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
286 000 MDL
Achizitii.md ID
21057207
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3640, MOLDOVA, Ungheni, Petreşti, loc.st.c.f., s. Petresti
Durata contractului
9 iun 2022 16:23 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparație drum s.Petrești r-nul Ungheni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.doc
tenderNotice
- Informație ce conține date despre denumirea autorității contractante,data desfăsurării concursului,locul ,metoda aplicată la selectarea cîștigătorului.ș.a
26.05.22 15:54
Documentele lotului
caiet de sarcini (2).pdf
- Informație ce conține date despre denumirea și volumul lucrărilor
26.05.22 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NISCONSLUX

Preţul ofertei: 218 279,16 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Marcons-Drum

Preţul ofertei: 229 536,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta primului cîștigător a fost anormal de scăzută și ofertantul nu a prezentat careva detalii și precizări semnificative referitor la oferta depusă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Javelin N.A."

Preţul ofertei: 236 942,08 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări