Achiziţie publică
21057101
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
318 132 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mai 2022, 15:08 - 30 mai 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 mai 2022, 15:00 - 5 iun 2022, 15:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2022, 14:31
Data ultimilor modificări
5 iun 2022, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
318 132 MDL
Achizitii.md ID
21057101
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
7 iun 2022 15:07 - 30 dec 2022 15:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
5 caiet de sarcini.pdf
5 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini.
25.05.22 15:08
ds_lucrari (1).docx
Istoricul documentului
-
ds_lucrari (1).docx
ID: 0b36bd47-e13e-42c8-b695-94fd8c1dfbb5
Criterii de evaluare
-
ds_lucrari (1).docx
ID: 0b36bd47-e13e-42c8-b695-94fd8c1dfbb5
Criterii de evaluare
Criterii de evaluare
ds_lucrari
25.05.22 21:13
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
ID: 6ad41b35-cee0-48e5-ab50-7a457797f7e8
tenderNotice
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
ID: 6ad41b35-cee0-48e5-ab50-7a457797f7e8
tenderNotice
tenderNotice
anunt_de_participare_lucrari_
25.05.22 21:13
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Data:
29 mai 2022, 12:07
Subiectul întrebării:
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Întrebare:
Publicati va rugam pretul la materialele care sint livrate de catre buneficiar,pentru a fi incluse in devizul de cheltueli. Indiferent de unde provin materialele cheltuelile de regie si bineficiu depind de pretul materialelor incluse.(La sfirsitul devizului sumele pentru materialele livrate se exclud din pretul pentru plata) Deasemenia indicati locul si distanta unde sint depozitate aceste materiale ca sa putem calcula cheltuelile de transport.
Garantia de buna executie, dupa cum intelegem ,in valoare de 5%,vor fi acitate antreprenorului dupa semnaria procesului verbal de receptie finala,adica dupa perioada de garantie -5ani, sau in alt mod? Сredem ca trebue sa precizam acest lucru din start.
Răspuns (30 mai 2022, 11:46):
Buna ziua. (La sfirsitul devizului sumele pentru materialele livrate se exclud din pretul pentru plata),atunci care este sensul? În caietul de sarcini au fost indicate lucrările care vor fi executate.De transportarea materialelor se va ocupa autoritatea cotractantă.Garantia de buna executie conform art.97 ,98 a ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante.
Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului,art.153
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK