1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2022 13:41
până la 02.06.2022 16:13
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2022 16:13
până la 09.06.2022 16:13
3
Licitaţie
de la 10.06.2022 14:09
până la 10.06.2022 14:19
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 37 909,09 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2022, 13:41 - 2 iun 2022, 16:13
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2022, 16:13 - 9 iun 2022, 16:13
Începutul licitației: 10 iun 2022, 14:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Administrarea Data Centrului virtual al Ministerului Justiţiei și al Agenției Resurse Informaționale Juridice în M-Cloud.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2022, 11:28
Data ultimilor modificări
26 mai 2022, 17:40
Valoarea estimată (fără TVA)
37 909,09 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
379,09 MDL
Achizitii.md ID
21057009
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
9 iun 2022 11:34 - 31 dec 2022 12:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Administrarea Data Centrului virtual al Ministerului Justiţiei și al Agenției Resurse Informaționale Juridice în M-Cloud. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae (3).signed.pdf duae (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae (3).signed.pdf
24.05.22 13:41
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (6) (1).signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (6) (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (6) (1).signed.pdf
26.05.22 17:40
anunt_de_participare modificat 16.05.2022 (1) (1).signed.pdf anunt_de_participare modificat 16.05.2022 (1) (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare modificat 16.05.2022 (1).signed.pdf
26.05.22 17:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 33 862,73 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 34 195 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Administrarea Data Centrului virtual al Ministerului Justiţiei și al Agenției Resurse Informaționale Juridice în M-Cloud.
Data:
30 mai 2022, 10:21
Subiectul întrebării:
Lipsa specificatii tehnice clare
Întrebare:
Buna ziua, In anuntul de participare nu sunt reflectate specificatii tehnice cheie, ce ar permite estimarea efortului ce urmeaza a fi despus de prestator, cum ar fi numarul serverelor virtuale. In acest context, solicitam anularea licitatiei respective si ajustarea specificatiilor tehnice astfel incat sa fie descrise clar si exhaustiv cerintele inaintate fata de prestator.
Răspuns (31 mai 2022, 16:09):
Drept completare, regăsiți următoarea informație: 8. MCloud: Crearea mașinilor virtuale, instalarea software-ului necesar, setarea accesului la/din internet, setarea accesului la/din mediul MCloud, crearea de scripturi pentru backupul datelor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări