Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.05.2022 09:13
până la 05.06.2022 17:44
până la 05.06.2022 17:44
2
Propunerea ofertelor
de la
05.06.2022 17:44
până la 11.06.2022 16:45
până la 11.06.2022 16:45
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
441 718 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mai 2022, 9:13 - 5 iun 2022, 17:44
Perioada de depunere a ofertelor:
5 iun 2022, 17:44 - 11 iun 2022, 16:45
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație curentă a drumurilor din com. Gura Căinarului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5024, MOLDOVA, Floreşti, s.Gura Căinarului, s. Gura Cainarului
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cojocaru Aliona
Telefonul de contact
0250-40-2-99
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2022, 9:13
Data ultimilor modificări
25 mai 2022, 13:31
Achizitii.md ID
21057008
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație curentă a drumurilor din com. Gura Căinarului
Buget: 441718.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare .signed.pdf
anunț de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.05.22 09:13
Data:
25 mai 2022, 13:31
Subiectul întrebării:
ANUNT DUBLAT
Întrebare:
Buna ziua ati dublat licitatia, anulați una din ele?
Răspuns (26 mai 2022, 10:02):
Din motive tehnice s-a dublat achiziția, achiziția nr ocds-b3wdp1-MD-1653380791664 a fost anulată
Data:
27 mai 2022, 10:44
Subiectul întrebării:
Anexa 22 din Documentația standard
Întrebare:
Ați solicitat prezentarea tuturor anexelor și actelor prevăzute în Documentația standard în afară de Anexa nr. 22, vă rugăm să precizați dacă Avizul AST nu a fost solicitat din greșeală și urmează să-l prezentăm cu oferta sau la-ți exclus intenționat ?
Răspuns (3 iun 2022, 17:44):
Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat.
Autoritatea contractantă nu impune condiții ce nu prezintă relevanță sau sunt disproporționate privind ceea ce urmează a fi achiziționat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK